Warhammer 40,000: Space Marine 2

Diablo, farm gear om sterker te worden om grotere uitdagingen aan te gaan en nog sterker te worden, repeat...
Operations, level uw character en wapens om sterker te worden om hogere uitdaging aan te gaan en nog sterker te worden, repeat...

Ja nee ik snap het twee compleet andere zaken. Het is alsof Fifa en CoD te vergelijken /S

Dat het niet 1 op 1 hetzelfde is, duh, maar het is wel zeer gelijk qua insteek, beide hebben ook andere classes, die je ook telkens moet levelen, welk spel heeft nog classes die je moet apart levelen en gearen... hmmm....

Mijn punt is niet zeggen dat beide een identieke tweeling zijn eh, maar dat de loop van het spel wel dezelfde trekken heeft en ik het dan raar vind dat je dat bij de ene zeer leuk vind en bij da andere saai. ( Buiten dan het feit dat de ene er wel meer content voor heeft en het minder snel repetitief is, dat is inderdaad wel een feit. )

Swat hier laat ik het ook bij want wat maakt het ook uit.

Diablo, farm gear om sterker te worden om grotere uitdagingen aan te gaan en nog sterker te worden, repeat...
Operations, level uw character en wapens om sterker te worden om hogere uitdaging aan te gaan en nog sterker te worden, repeat...

Ja nee ik snap het twee compleet andere zaken. Het is alsof Fifa en CoD te vergelijken /S

Dat het niet 1 op 1 hetzelfde is, duh, maar het is wel zeer gelijk qua insteek, beide hebben ook andere classes, die je ook telkens moet levelen, welk spel heeft nog classes die je moet apart levelen en gearen... hmmm....

Mijn punt is niet zeggen dat beide een identieke tweeling zijn eh, maar dat de loop van het spel wel dezelfde trekken heeft en ik het dan raar vind dat je dat bij de ene zeer leuk vind en bij da andere saai. ( Buiten dan het feit dat de ene er wel meer content voor heeft en het minder snel repetitief is, dat is inderdaad wel een feit. )

Swat hier laat ik het ook bij want wat maakt het ook uit.

Sorry maar dit is toch gewoon compleet het zelfde zoals bunkerbudy zegt, gewoon gear farmen om een hogere moeilijkheid vrij te spelen en te kunnen uitspelen.

Games zijn in de kern gewoon iedentiek het zelfde, snap echt niet hoe je dit 2 andere games kunt noemen.

Sorry maar dit is toch gewoon compleet het zelfde zoals bunkerbudy zegt, gewoon gear farmen om een hogere moeilijkheid vrij te spelen en te kunnen uitspelen.

Games zijn in de kern gewoon iedentiek het zelfde, snap echt niet hoe je dit 2 andere games kunt noemen.
Er is wel degelijk een verschil, maar in de core zoals je ook zegt is de insteek hetzelfde van de gameplay loop.

Bij de ene farm je nieuw gear, bij de andere unlock je materials en currency om perks vrij te spelen en je gear te upgraden. Beide met als doel sterk te worden en een hoger moeilijkheid beter aan te kunnen. Dat je door easy/normal gewoon vlot door geraakt is in beide spellen het geval, hoe ga je anders upgrades farmen, als je door de basis diff niet door geraakt :p

Dat dit in games zoals D4 etc veel uitgebreider is..., natuurlijk, heel dat spel draait daar om, in SM2 is dit gewoon een mini variant hier op om je wat meer content en game time te geven. Net zoals je in de GoW Ragnarok DLC een mini variant hebt van een soort roguelike. Dat is ook geen volledig uitgewerkte roguelike zoals Hades of The Binding of Isaac, maar in de core van zijn gameplay is dit ook een korte roguelike achtige game mode.

Diablo en uitdaging.. nu zijt ge aan het trollen.

Ik denk dat men van Space Marine een recht aan toe degelijk uitgebalanceerde cinematische third person shooter verwacht. Zoals Gears etc. Iets met gewicht. Cinematisch. Groots.

Dat er een soortgelijke loot mode ala Diablo in zit is al erg onaantrekkelijk want da's meestal gewoon hyper simplistische "padding" om wat content te genereren.

"Zoek uw eigen plafond"
type moeilijkheidsgraad vrijspelen is hier alvast zo goed als altijd compleet immersie brekend en retesaaie ongeinspireerde slappen truut dus euhm als de vergelijking al op gaat, yuk.

Maar ik zie het toch ook niet echt.

Diablo en uitdaging.. nu zijt ge aan het trollen.

Ik denk dat men van Space Marine een recht aan toe degelijk uitgebalanceerde cinematische third person shooter verwacht. Zoals Gears etc. Iets met gewicht. Cinematisch. Groots.

Dat er een soortgelijke loot mode ala Diablo in zit is al erg onaantrekkelijk want da's meestal gewoon hyper simplistische "padding" om wat content te genereren.

"Zoek uw eigen plafond"
type moeilijkheidsgraad vrijspelen is hier alvast zo goed als altijd compleet immersie brekend en retesaaie ongeinspireerde slappen truut dus euhm als de vergelijking al op gaat, yuk.

Maar ik zie het toch ook niet echt.
Als ge net de story uit hebt en ge zet het op de hoogste torment zal het wel is waar een redelijke uitdaging zijn :)
Maar met "uitdaging" in deze context bedoel ik eerder wat jij noemt "Zoek uw eigen plafond". Je kan op lvl 1 meteen naar het hoogste niveau gaan en met je kop tegen de muur aan lopen heel de tijd, of het gewoon opbouwen en zo progressie maken tot wanneer die haalbaar of net goed voelt qua uitdaging. Het woord uitdaging wil niet zeggen "aartsmoeilijk", als je in het Astro Bot topic gaat kijken merk ik dat de challenges daar voor sommigen ook al wat uitdagend is, voor anderen is dat dan weer een cakewalk...

Of je dit soort game modes leuk vind is natuurlijk heel persoonlijk, en ja misschien vind iemand dit wel leuk in de ene game en in de andere niet, dat kan best wel. Maar hoe dan ook zijn ze vrij gelijkaardig aan elkaar, het is niet omdat je het hier niet leuk vind en bij de andere wel dat het daarom iets compleet anders is.

Voor de rest zie ik toch wel veel positieve zaken over deze game mode. Als je er iets negatief over leest gaat het over de matchmaking die wat traag is en beter kan of de AI die niet super is als je solo speelt. Voor de rest zijn de reacties over deze game mode best positief.

Uiteindelijk is dit sowieso leuker co-op dan solo en uiteindelijk gaat het ook gewoon daar om, amuseer u met gewoon zwaar in te hakken en schieten in alien grut. Maar in deze mode dan met net iets meer tactische keuzes dan in de story waar iedereen gewoon hetzelfde speelt en er geen nood is aan team tactics of bepaalde build setups om de missie makkelijker te maken.

is er feitelijk al ultrawide support? if no koop ik het nog niet
Zou er komen binnenkort normaal...

warhammer-40-000-space-marine-2-roadmap.jpg

Ik zelf vond operations beter dan de campaign, duurde me op het einde wat te lang, ook al is hij relatief kort xD
Denk dat het vooral kwam omdat operations meer te bieden heeft op vlak van GP en dan voelde daarna de campaign spelen heel bare bones.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan