Het verbaast mij eigenlijk dat het zo lang geduurd heeft voordat iemand op een forum genaamd beyond
gaming eindelijk gaming opnoemt als een passie. Ik vraag mij eigenlijk af of dat niet komt omdat er toch nog steeds een stigma van "iets voor nerds" op rust? Hoffman is den enige op 5 pagina's en zelfs hij zet er dan nog zo'n kanttekening van "obsessief gedrag" bij.
Voor mij is gaming absoluut zeker mijn passie en dat is ok. Dat is nu echt hetgeen waar ik al van bezeten ben sinds mijn kindertijd en heel mijn leven van bezeten zal blijven. Naast zelf spelen kan ik ook nog eens uren en uren zitten slijten aan de meest obscure trivia op te zoeken over games die ik graag speel. Zo kan ik u bijvoorbeeld vertellen over hoe er in de code van Mario World op SNES een volledig werkende
vliegende kooi zit die nooit gebruikt wordt. Er gaat ook geen week voorbij zonder dat ik speedruns of esports heb zitten zien.
Een groot deel van mijn identiteit is ook gevormd via al de games die ik in mijn kindertijd heb zitten spelen met mijn beste maten.