Chizm
Active member
ik weet nog altijd niet hoe dat moetIk kan tanken en dan de pomp vast klikken zodat ik het niet de hele tankbeurt moet vasthouden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik weet nog altijd niet hoe dat moetIk kan tanken en dan de pomp vast klikken zodat ik het niet de hele tankbeurt moet vasthouden.
Post in thread 'Wat is voor jou niet vanzelfsprekend, maar voor anderen wel?' https://www.beyondgaming.be/threads...ekend-maar-voor-anderen-wel.14208/post-619740ik weet nog altijd niet hoe dat moet
Jij, want jij schrijft het gewoon verkeerd.Bij het schrijven van cijfers ga ik het altijd opschrijven zoals je het uitspreekt.
Bijvoorbeeld 457 ga ik eerst de 4 dan de 7 en laatst de 5 ertussen schrijven. Nooit bij stil gestaan tot mijn vrouw me erop wees. Ik weet nu eigenlijk wel niet wie de speciale van de 2 is.
Een vrouwelijk kantjeDetails onthouden heb ik ook soms. Mensen vinden het dan creepy als je die oprakelt. "ha ja ik weet nog 10 jaar geleden toen je zei..." of gewoon algemeen "heb je niet eens ... gedaan" of "ben je niet fan van ..."...

Ik ook hoor, maar het loof van de bloemkool hoort daar voor mij niet 100% bijIk heb echt een grondige hekel aan voedsel weggooien.![]()

. Daarentegen ben ik wel super slecht in studeren. Nooit moeten doen tot ik naar de unief ging en dus ik kon dat met alle onaangename gevolgen van dien. Omdat uw stem totaal anders klinkt in een opname dan hoe jij jezelf 'hoort'. Heeft te maken dat als je zelf spreekt het geluid ook door je beenderen gedragen wordt tot je hoororgaan i.c.m geluid via de lucht. Dat klinkt dan helemaal anders dan in een opname.Oh ja, naar een opname van mijn eigen stem luisteren. Ik heb nooit begrepen waarom mensen het raar vonden om een opname van zichzelf te horen.![]()
- M'n hart voelen kloppen door heel m'n lichaam bij elke hartslag. Blijkbaar is dat niet normaal.
Dit zo hard. Een collega van mij doet altijd een heel verhaal of geeft advies en ALTIJD sluit ze af met: "alé, kweet het niet hé".Algemeen eigenlijk gewoon je mond houden als je van iets echt 0.0 verstand hebt, veel mensen lijken dat niet te kunnen.
M'n dochter van 5 jaar verbeterde mij in de dierentuin dat we te maken hadden met een ringstaartmaki en geen stokstaartje zoals ik zei. En gelijk had ze.Dierenkennis. Ik ken echt heel veel diersoorten bij naam. In dacht dat dit de meeste mensen wel een uitgebreide basis kennis hebben van dieren maar blijkbaar is dat toch niet zo.