June
Active member
Onze neefjes, nouja, neven al, doen nu eindexamen en, als ze geslaagd zijn, maken ze
elk een reis met vrienden. Één gaat naar het zuiden van Europa, de ander gaat naar Bonaire met een vrienden die daar vandaan komen.
Wij vragen ons nu af wat we ze voor eindexamencadeau zullen geven, waarschijnlijk
een bijdrage (€) aan de vakantie, maar een van mijn kinderen kwam met het idee om
sowieso een “vakantieoverlevingspakket” te maken. Dus, snoep, een (groeps)spelletje,
een boek of tijdschrift, aspirine (en eventueel met ORS voor de obligate kater
) …
Wat is en leuk spelletje om mee te geven voor als de telefoons op zijn en je je verveelt
met 4-5 man? Yatzee of toch een pakje kaarten of iets anders leuker?
Wie heeft nog meer een idee?
elk een reis met vrienden. Één gaat naar het zuiden van Europa, de ander gaat naar Bonaire met een vrienden die daar vandaan komen.
Wij vragen ons nu af wat we ze voor eindexamencadeau zullen geven, waarschijnlijk
een bijdrage (€) aan de vakantie, maar een van mijn kinderen kwam met het idee om
sowieso een “vakantieoverlevingspakket” te maken. Dus, snoep, een (groeps)spelletje,
een boek of tijdschrift, aspirine (en eventueel met ORS voor de obligate kater
) …Wat is en leuk spelletje om mee te geven voor als de telefoons op zijn en je je verveelt
met 4-5 man? Yatzee of toch een pakje kaarten of iets anders leuker?
Wie heeft nog meer een idee?

. Misschien wel, ik durf er niet perse vanuit te gaan. Hij gaat maar een week. He might get lucky