Mormel
Member
Misschien een domme vraag met de e-readers van tegenwoordig, maar wat doen jullie met boeken die je al gelezen hebt en waarvan je weet dat ze geen tweede lezing waard zijn?
Zelf ben ik goed op weg om zoals mijn vader te eindigen (die heeft er op dit moment al een kleine vijfduizend in zijn huis gestouwd) en ik wil eventuele erfgenamen niet belasten met het taakje dat ik later moet doen.
Mijn voorlopige oplossing:
1) niets meer bijkopen tot ik alles gelezen heb
2) boeken die niet aanslaan na 100 pagina's, weggeven via de boekentillen in ons dorp
Zelf ben ik goed op weg om zoals mijn vader te eindigen (die heeft er op dit moment al een kleine vijfduizend in zijn huis gestouwd) en ik wil eventuele erfgenamen niet belasten met het taakje dat ik later moet doen.
Mijn voorlopige oplossing:
1) niets meer bijkopen tot ik alles gelezen heb
2) boeken die niet aanslaan na 100 pagina's, weggeven via de boekentillen in ons dorp
maar het zijn dan ook weer niet de slechtste boeken die ik aan haar doorspeel, want dat wil ik ze ook niet aandoen.
. Die gaan dus nooit weg.
. Ik zou het helemaal fijn vinden moest ik een volledig apart bibliotheek ruimte hebben maar momenteel is de bureau en bibliotheek samen.