Mulan
Well-known member
GAS-boete voor geluidsoverlast ja!Mag dat niet meer of wat ?![]()
.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GAS-boete voor geluidsoverlast ja!Mag dat niet meer of wat ?![]()
.
Ik wist mn pa z'n dienstwapen ook liggen, al deed hij wel nog iets meer moeite om het weg te steken (in ipv op de kastGeen gordel achteraan moeten dragen. Doorgaans was dat ook voor de kinderen.
Als 9-jarige onder het toezicht van iemand van 11 de hele dag verdwijnen en heel de camping en naburige campings affietsen. Om 21u ofzo terukomen en bezorgde ouders hebben want het was toch al laat, en er was natuurlijk geen GSM. De zomer daarna werd Dutroux gearresteerd en Sabine en Laetitia gevonden, en was dat ook meteen gedaan.
Sowieso keek er niemand op van een 14-jarige die een pint bestelde.
Als event met de buren al het snoeiafval maar ook veel vuilere dingen opfikken op een braakliggend veld.
Allerhande vuilnis gewoon uit het autoraam gooien.
Mijn vader die als agent zijn dienstwapen mee naar huis nam, dat dan ergens vanboven op een kast lag. Tot mijn broer het eens in zijn kop haalde dat mee te nemen naar school om aan zijn vriendjes te tonen. Nu zou dat nationaal nieuws zijn.
Ook mijn vader: de haat voor de rijkswacht (en de rijkswacht voor de politie), zijn collega's die dronken rondreden en het "ongeluk" hadden de rijkswacht tegen te komen op controle in plaats van de politie.
) Bij ons was dat wel duidelijk dat dat serious business was en we zouden het niet zo nonchalant meegepakt hebben naar school. Wel stiekem mee zitten spelen als ik alleen thuis was
Heeft wel lang geduurd eer ik besefte dat niet iedereen z'n pa thuis een wapen liggen had.Als ik dat hier zo lees was ieders pa bij de politie.tiekem mee zitten spelen als ik alleen thuis wasHeeft wel lang geduurd eer ik besefte dat niet iedereen z'n pa thuis een wapen liggen had.
veel dingen herkenbaar.elk familie feest bij ons: wij waren met 5, en onze nonkel, waar ze óók met 5 waren, kwam ons ophalen met zijn wagen, een break.Op vakantie met de auto, 's nachts rijden, kind 1 slaapt aan de voetenrust vd achterbank, kind 2 op de achterbank en kind 3 (ik dus) op de hoedenplank.
Good times....
Pirat aansteken, in lege confituurpot steken, deksel erop en lopenBommetjes, voetzoekers en rakketten die je moest aansteken met een aansteker die je allemaal kocht na je zakje snoep in de buurtwinkel. Ik zie het niet meer gebeuren. Heel de goegemeente op hun achterste poten
Op een parkeerplaats…Haha juist. Wij hadden van die geelkoppen beginnen steken in een ouder huis in de gaatjes van de bakstenen. Op de duur kon je gewoon hele bakstenen beginnen uithalen.Bommetjes, voetzoekers en rakketten die je moest aansteken met een aansteker die je allemaal kocht na je zakje snoep in de buurtwinkel. Ik zie het niet meer gebeuren. Heel de goegemeente op hun achterste poten.

Dit is het enige waar ik van verschiet dat het niet meer bestaat.Uw kinderen speelgoed geven dat metalen replicas waren van (Duitse) pistolen uit WO2, met knalrotjes in.
In het dorp waar ik ben geboren kwam de rijkswacht een alcoholcontrole organiseren vlakbij het politiekantoor. Er zijn toen politie-agenten met de combi naar het volgende kruispunt gereden om de mensen om te leiden, zodat ze niet langs die controle reden...Ook mijn vader: de haat voor de rijkswacht (en de rijkswacht voor de politie), zijn collega's die dronken rondreden en het "ongeluk" hadden de rijkswacht tegen te komen op controle in plaats van de politie.
Voilà, mooi lijstje dat bewijst dat het vroeger niet allemaal beter was.Fysiek geweld gebruiken tegen vrouw en kind.
Verkrachting (het met geweld afdwingen van uw recht om seks te hebben) dat niet verboden was binnen het huwelijk.
Dat is pas in de jaren 90 aangepast.
Een hond op de zondagse markt kunnen kopen.
Een kater castreren door hem omgekeerd in een laars te steken en met een knijptang zijn ballen te pletten.
Uw kinderen speelgoed geven dat metalen replicas waren van (Duitse) pistolen uit WO2, met knalrotjes in.
De primus van de klas die een trofee aan zijn bank kreeg en de domkop van de klas die ezelsoren moest dragen.
Voorlopig niet te bespeuren in dit topic alleszins.Precies een nostalgisch topicveel dingen herkenbaar.
Evolutie zal positieve dingen hebben maar zal absoluut negatieve invloeden hebben ook.
Fysiek geweld gebruiken tegen vrouw en kind.
Verkrachting (het met geweld afdwingen van uw recht om seks te hebben) dat niet verboden was binnen het huwelijk.
Dat is pas in de jaren 90 aangepast.
Een hond op de zondagse markt kunnen kopen.
Een kater castreren door hem omgekeerd in een laars te steken en met een knijptang zijn ballen te pletten.
Uw kinderen speelgoed geven dat metalen replicas waren van (Duitse) pistolen uit WO2, met knalrotjes in.
De primus van de klas die een trofee aan zijn bank kreeg en de domkop van de klas die ezelsoren moest dragen.