Normaal moet je wel degelijk u huisvestingskost melden huur/lening.
Ik blijf bij men punt je hebt zelf gezegd dat je het geld niet nodig had en het principekwestie is, hiervoor heb je de relatie tussen u madam en haar ex nog verder laten verzuren waardoor hij ook in aanval ging.
Wie is de dupe de kinderen want enerzijds hebben die al 9 maand hun vader niet gezien en anderzijds ben je ervoor aan zorgen dat de papa financieel aan de grond is waardoor de kinderen nog is gaan benadeeld worden in zijn werk/weekend.
Jij mag dat vinden, je hebt ook de hele context niet.
Ik ben idd van principe als je kinderen maakt, dan draag je bij naar je mogelijkheden. Er is maar 1 effectieve manier om dat te voorkomen en dat is je fluit in je broek houden.
Als hij zijn kinderen terug wou zien had hij toen zijn leugen om weekendwerk doorprikt was kunnen vragen om de verbrlijfsregeling te hervatten. Mijn vrouw heeft dat zelds nog aangeboden, zonder antwoord. Hij heeft pas op de slotzitting toegegeven dat hij de kinderen elk weekend kan opvangen. Echt laag om dat in mijn schoenen te schuiven.
Als hij financieel aan de grond zit heeft die dat volledig aan zichzelf te danken, ik heb daar geen compassie mee.
Als je geld hebt voor een advocaat die uiteindelijk niks heeft betekend omdat je alles bij elkaar liegt en geen geld voor je kinderen over hebt is alles gezegd. Hij wou zeer minimaal alimentatie betalen omdat hij veel kosten heeft.
De kosten zijn nu eenmaal hoog, maar dat is normaal als je al 2 jaar geen buitengewone kosten hebt betaald en je bijna een jaar achterstallen moet betalen. Dat zijn wel verwachte kosten die hij als goede vader zou bijgehouden moeten hebben zodat de betaling nu geen probleem is.
Met het aannemen van het voorstel van niet geconventioneerde kosten niet door te rekenen naar hem en de kinderen naar mijn veel betere, goedkopere en orthodontie dekkende verzekering te laten gaan waren zijn kosten minimaal geweest tov nu. Een beter en goedkoper alternatief konden we niet bieden en dat scheelt in de 2 behandelingen makkelijk 3000+ euro, waarvan jij nu vindt dat mijn vrouw dat bedrag maar eenzijdig moet ophoesten.
Je spoort echt niet imo.