Wat wil jij vandaag kopen? (Kersteditie)

Lifen

Well-known member
Crowdfunder FE
Branden de centen in uw broekzak? Is er een zwart gat aan het vormen in uw hand? Zak je graag door? Kortom: wil je geld spenderen?!
Werk mee aan dit topic en maak het de natte droom van marketeers en kleine en grote zelfstandigen! Laat je ompraten of net op je inpraten, en post hier je diepste goederen/diensten gerelateerde verlangens! Verlangens van het hart mogen elders.

Kersteditie! Wat wil jij onder de boom zien?

🎄

Graag een Sony A7RV, 12-24 f/2.8 Sony GM en een 135 f/1.8 GM. Daarbij nog wat accessoires zoals batterijen en flitstoebehoren.
Daarnaast een e-reader.
En een 5K monitor.

Maar no way dat er +10K aan cadeaus onder de kerstboom gaat liggen. :unsure:

Een goed en gezond jaar voor onze dochter :cry2:
Hier zou ik heel veel geld voor neerleggen.

Hopelijk in 2023 een pak beter dan dit jaar... ook voor jullie!

materialistische zaken:
- regenjas voor tijdens het lopen
- vinylplaat/platen

als ik echt mag dromen een Monstera Variegata :love:

Zelf kopen niet, maar ik zou graag eens een boek cadeau krijgen dat ik zelf nog niet ken maar waarvan de schenker denkt dat ik het goed ga vinden.

Jammer genoeg geen zulke dappere zielen in mijn omgeving. :(

Een offerte voor onze nieuwe regenwaterpomp en een datum waarop ze de zonnepanelen komen leggen.
Tegenwoordig is het voor alles in de bouw 'trekken en sleuren' om iets gedaan te krijgen.

En als ik dan toch over the top mag gaan, een 4K tv dat men full hd op pensioen kan. Hij begint af te zien...

als ik echt mag dromen een Monstera Variegata :love:
Wat is daar eigenlijk zo speciaal aan ? wtf bijna 500€ voor een plant die lijkt of ze met javel is gespoeld.

EDIT: ok goeie uitleg gevonden :)

klein goudmijntje als je planten kan crisperen.

Verkopen ze vaak fake ?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan