Strijkijzer
Redactiechef
Ja, sowieso!Komt er een blog van die fietstocht? Lijkt me wel wijs om te volgen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, sowieso!Komt er een blog van die fietstocht? Lijkt me wel wijs om te volgen.
Jij zegt identiek dezelfde woorden die mijn nonkel tegen mij zei toen ik dit melde.€7000 kletsen voor naar een fucking pretpark te gaan - miljaar
Het budget is wel erg ruim en ik kom misschien met 5-6k ook toe, maar beter een te groot budget dan een te klein budget.€7000 kletsen voor naar een fucking pretpark te gaan - miljaar
En dan heb je ook nog geen Taxi die je naar en van de luchthaven brengt in Zaventem he.Ja dat is echt gek, qua prijzen. I know ..€7000 kletsen voor naar een fucking pretpark te gaan - miljaar
West Malle tripel
- een triootje
Als ge dan een 2de ronde kunt is het helemaal prijs.West Malle tripel
Rochefort 10
La Trappe quadrupel
Das al een stevige triootje
West Malle tripel
Rochefort 10
La Trappe quadrupel
Das al een stevige triootje
Dit ga je toch koppelen met een verblijf in Florida zelf?Disney World in 2025. Die reis gaat +-7000€ kosten (voor een 6 tal dagen) als ik het een beetje goed heb inschat (+ prijsverhogingen tegen dan?). Maar ik wil dit wel eens mee gemaakt hebben.
Wat bedoel je dan wel?Terug single worden (niet echt tho)