Wat zijn jouw (haalbare) doelen/voornemens om eens mee te maken?

Voor mij toch wel min of meer de reis nabootsen van mn kameraad nu...

Van oost naar west in de USA.. Met de auto uiteraard en zelf kiezen welke staten je wenst te doen (ik zou de iets zuidelijkere nemen, in tegenstelling tot hem, maar soit)

Toch wel stikjaloers, maar moet ook wel eens gaan gebeuren van zodra mn vrouwtje de Belgische nationaliteit heeft, of zou moeten zijn dat we straks al eens voor een toeristenvisum proberen.

Disney World in 2025. Die reis gaat +-7000€ kosten (voor een 6 tal dagen) als ik het een beetje goed heb inschat (+ prijsverhogingen tegen dan?). Maar ik wil dit wel eens mee gemaakt hebben.

€7000 kletsen voor naar een fucking pretpark te gaan - miljaar
Jij zegt identiek dezelfde woorden die mijn nonkel tegen mij zei toen ik dit melde.

Maar hij heeft wel met mijn tante een cruise gedaan en die koste toch ook een paar duizend euro.
En een maat zei ook hetzelfde als jij maar die ging wel op safari in Zuid Afrika en telde daar ook een paar duizend euroko's voor neer.

Dus dan denk ik: Ieder zijn ding zeker?

En je moet het ook zo bekijken: Vrouwlief is Amerikaanse. Als we niet ooit eens naar Disney World gaan dan krijg ik kletsen. En ik ga dat niet doen tegen dat ik 70 ben of zo.

Het budget is wel erg ruim en ik kom misschien met 5-6k ook toe, maar beter een te groot budget dan een te klein budget.

De grootste kost zijn de parktickets om binnen te kunnen (absurde prijzen, 1500€ voor 6 dagen) en de vliegtuigtickets (ook zeker 1500€ met baggage bij voor 2 volwassene). En dan heb je nog geen hotel geboekt. Een partnerhotel (geen budget brol hotel) is al snel nogmaals 1500€.
Dan zit je dus al aan 4,5k zonder eten, drank en vertier. :frown: En dan heb je ook nog geen Taxi die je naar en van de luchthaven brengt in Zaventem he.

Ja dat is echt gek, qua prijzen. I know ..

Laatst bewerkt:
Ja maar gij moogt dat zeker doen hoor, ieder zijn ding.

Als ik erover nadenk heb ik hier en daar ook al grote sommen aan zaken gegeven waarvoor anderen me gek verklaarden :)

- Pacific Crest Trail uitwandelen
- In het buitenland gaan wonen
- Mijn droomwagen aanschaffen zonder financieel schuldgevoel
- Nog eens ware liefde/verliefdheid tegenkomen
- Meer mensen leren kennen met dezelfde interesses als ik
- Sportbuddy vinden
- Ergens een zware passie in vinden waar ik in het beste geval ook wat mee kan verdienen.

Hier al veel dingen kunnen afstrepen, maar wat staat er nog op het lijstje:
- Roadtrips met de auto langs allerhande "scenic drives". Schotland is er zo eentje, maar er zijn er nog wel.
- De 7 wereldwonderen der natuur bezoeken (1tje al gedaan)
- De 7 wereldwonderen + piramides bezoeken (ook 1tje al gedaan)
- Een safari-rondreis door Afrika met het gezin.
- Deftig gitaar/piano leren spelen

Disney World in 2025. Die reis gaat +-7000€ kosten (voor een 6 tal dagen) als ik het een beetje goed heb inschat (+ prijsverhogingen tegen dan?). Maar ik wil dit wel eens mee gemaakt hebben.
Dit ga je toch koppelen met een verblijf in Florida zelf?
Enkele dagen Miami (Beach) en naar het Zuiden, de Keys in?

Terug
Bovenaan