D
Deleted member 451
Guest
bij deze wens ik alle BG een gelukkig en gezond 2022 
maar tegelijkertijd misschien toch eens polsen bij de mensen hier wat jullie kwaaltjes zijn, en hoop of denk je deze te kunnen verbeteren in de toekomst, of zijn er nog mensen hier met zelfde aandoeningen....
Genoeg om over te discussieren denk ik.
Soit, ik heb ook een kwaaltje.
Ikzelf kan niet lang drank ophouden. Als ik een glas water of gelijk wat drink, dan moet ik binnen het half uur zeker naar het toilet kunnen, die moet er alweer uit.
Aandachtige BG members of mijn volgers zullen misschien weten wat de oorzaak er van is, zonder nu hierover in detail te moeten treden,
maar ja het is best vervelend.
Bijvoorbeeld op een lange afstandsvlucht zitten , constant moeten iemand storen omdat je moet passeren,
of op je werk ook (gelukkig ik zit alleen, en heb een toilet op werkelijk 5 meter van mijn bureaustoel. en nee heb die niet laten installeren speciaal voor mij
), maar soms denk ik wel eens, amai moest ik ergens anders werken, de mensen zouden er van spreken dat ik op een werkdag makkelijk 15 keer ga gaan plassen...
Dusja ik ben er nu 38, en dat "probleem is zich beginnen stellen begin mijn 30. het ver ergert niet, maar verbetert ook niet. Ik vermoed ook dat dit zo zal blijven. Hulp heb ik nooit gezocht, ik weet waarvan dit komt en het is beetje mijn eigen fout. en als man kan je ook rap iets kwijt tegen een boom of struik als je op de buiten bent...

maar tegelijkertijd misschien toch eens polsen bij de mensen hier wat jullie kwaaltjes zijn, en hoop of denk je deze te kunnen verbeteren in de toekomst, of zijn er nog mensen hier met zelfde aandoeningen....
Genoeg om over te discussieren denk ik.
Soit, ik heb ook een kwaaltje.
Ikzelf kan niet lang drank ophouden. Als ik een glas water of gelijk wat drink, dan moet ik binnen het half uur zeker naar het toilet kunnen, die moet er alweer uit.
Aandachtige BG members of mijn volgers zullen misschien weten wat de oorzaak er van is, zonder nu hierover in detail te moeten treden,
maar ja het is best vervelend.
Bijvoorbeeld op een lange afstandsvlucht zitten , constant moeten iemand storen omdat je moet passeren,
of op je werk ook (gelukkig ik zit alleen, en heb een toilet op werkelijk 5 meter van mijn bureaustoel. en nee heb die niet laten installeren speciaal voor mij
), maar soms denk ik wel eens, amai moest ik ergens anders werken, de mensen zouden er van spreken dat ik op een werkdag makkelijk 15 keer ga gaan plassen...Dusja ik ben er nu 38, en dat "probleem is zich beginnen stellen begin mijn 30. het ver ergert niet, maar verbetert ook niet. Ik vermoed ook dat dit zo zal blijven. Hulp heb ik nooit gezocht, ik weet waarvan dit komt en het is beetje mijn eigen fout. en als man kan je ook rap iets kwijt tegen een boom of struik als je op de buiten bent...
Laatst bewerkt door een moderator: