Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Persoonlijk lijkt me een verhuis naar Thailand if zo Goedkoper leven, andere cultuur, goed eten en vooral beter weer.
Maar ook daar is 150K wel redelijk snel op als je niks meer doet.
Ik snap die voorliefde voor Thailand en consoorten niet. Een heel andere cultuur met een taal waarin je waarschijnlijk niet snel je plan kan trekken. Als je goedkoop wil leven in een land met goed eten en beter weer zou ik naar Latijns-Amerika trekken. Net zoals Thailand zal je het daar niet lang trekken zonder een inkomen, en in zo'n landen is het wel "wie niet werkt, eet niet".

Ik snap die voorliefde voor Thailand en consoorten niet. Een heel andere cultuur met een taal waarin je waarschijnlijk niet snel je plan kan trekken. Als je goedkoop wil leven in een land met goed eten en beter weer zou ik naar Latijns-Amerika trekken. Net zoals Thailand zal je het daar niet lang trekken zonder een inkomen, en in zo'n landen is het wel "wie niet werkt, eet niet".
ik kan persoonlijk overal mijn plan trekken, latijns Amerika spreekt me veel minder aan.
150k is voor mij de lotto niet winnen en genoeg om te vertrekken.
OP (mormel) had gepost voor in zijn situatie.

Als ik de lotto win blijft mijn huis hier, en ik zal wel veel reizen.

ik kan persoonlijk overal mijn plan trekken, latijns Amerika spreekt me veel minder aan.
150k is voor mij de lotto niet winnen en genoeg om te vertrekken.
OP (mormel) had gepost voor in zijn situatie.

Als ik de lotto win blijft mijn huis hier, en ik zal wel veel reizen.
Ja, dat weet ik, maar mijn punt is dat als je effectief hier vertrekt ik nooit zou kiezen voor een land met een sterk verschillende cultuur en taal.

De taal heb ik op een jaartje geleerd en is relatief gemakkelijk aan te leren voor ons Belgen, is tevens een wereldtaal en heerlijke grieten. Yup als ik de lotto win trek ik naar daar en ziet men mij hier nooit meer terug. Ik snap eveneens de fascinatie niet voor Thaise/Aziatische cultuur ma bref ieder zijn meug

De taal heb ik op een jaartje geleerd en is relatief gemakkelijk aan te leren voor ons Belgen, is tevens een wereldtaal en heerlijke grieten. Yup als ik de lotto win trek ik naar daar en ziet men mij hier nooit meer terug. Ik snap eveneens de fascinatie niet voor Thaise/Aziatische cultuur ma bref ieder zijn meug
al geweest?

al op vele plekken in Zuid Amerika geweest, en ook op verschillende plaatsen in Azie, zou zelfs geen moeilijke keuze zijn voor mij
Maarrr ieder z'n ding uiteraard

Damn dat gaat het langste weekend ooit zijn voor die winnaar, moeten wachten tot maandag om de winst te cashen. :p

Nieuwsupdate : Belg wint euromillions
Mail pop-up: u heeft gewonnen

Nog nooit zo mailbox geopend denk ik.
Toch de volle 4€ en kleingeld

Voor Colombia hoef je toch de lotto niet te winnen? :)

Terug
Bovenaan