Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Maar eigenlijk is 200mil toch echt obsceen veel geld om plots ineens te krijgen. Zelfs aan de minimumintrest van 0,1% is dat 200 000 per jaar om op te bratsen....als ge een beetje verstandig doet (beetje maar he, zelfs nog niet te) zitten toch uw volgende 3 generaties goed

Maar eigenlijk is 200mil toch echt obsceen veel geld om plots ineens te krijgen. Zelfs aan de minimumintrest van 0,1% is dat 200 000 per jaar om op te bratsen....als ge een beetje verstandig doet (beetje maar he, zelfs nog niet te) zitten toch uw volgende 3 generaties goed
Met 200 miljoen komt ge véél verder dan 3 generaties hoor, als je dat wat slim aanpakt is dat zelfs onbeperkt. Mijn vader heeft een stevige erfenis gekregen van een nonkel, en onze dochter gaat daar ook nog de vruchten van plukken (dus 3e generatie) en dat gaat over een bedrag van minder dan 1% van die 200 miljoen he :p

Bwa. Weet nie
Ik tel dat altijd voor de lol uit wat ik kan opmaken/maand voor de rest van mijn leven (45j+50jaat max erbij) zonder intresten bijgerekend
Dat is dan maar 337.000€/maand
Dat is ocharme maar net ene ferrari per maand

Met 200 miljoen komt ge véél verder dan 3 generaties hoor, als je dat wat slim aanpakt is dat zelfs onbeperkt. Mijn vader heeft een stevige erfenis gekregen van een nonkel, en onze dochter gaat daar ook nog de vruchten van plukken (dus 3e generatie) en dat gaat over een bedrag van minder dan 1% van die 200 miljoen he :p
Daarmee, een beetje verstandig... gewoon kleine dingen he, geen 378 dikke auto's, uw gevel gewoon in isolatie en crepie ipv bladgoud, ikea glazen zijn uiteindelijk even goed als geslepen diamant, niet wekelijks het BNP van een middelgroot westers land in de frituur achterlaten,.... allez ja, ge snapt mij wel 😉

Bwa. Weet nie
Ik tel dat altijd voor de lol uit wat ik kan opmaken/maand voor de rest van mijn leven (45j+50jaat max erbij) zonder intresten bijgerekend
Dat is dan maar 337.000€/maand
Dat is ocharme maar net ene ferrari per maand
Ge zult maar 103 worden dan! Drama's.

Toch vriendelijk van de euromillions om ook aan mijn achter-achter-achterkleinkinderen te denken en de pot nog wat op te trekken eer'm aan mij te geven

De jokerpot is ook vet: 1,4 miljoen. En toch meer winstkansen dan euromillions en Lotto.

Ik doe deze mee vanavond.
Ik speel altijd op de joker samen met de lotto of euromillions.
En ja, met de joker al een paar keer een mooie bedrag gewonnen en ook een paar keer net naast de grote pot gegrepen (1 cijfertjes niet goed en dat maakt dan een heel groot verschil)

Ik speel altijd op de joker samen met de lotto of euromillions.
En ja, met de joker al een paar keer een mooie bedrag gewonnen en ook een paar keer net naast de grote pot gegrepen (1 cijfertjes niet goed en dat maakt dan een heel groot verschil)
Dat is dan toch voor uw haren uit te trekken denk ik

Heb mijn reservatie in het frituur kunnen afbellen gelukkig.
Had jij dan niet gewoon een optie genomen op dat frituur an sich? Gewoon 2-3 frituren kopen, en ze geen huur laten betalen, gewoon jou gratis eten geven wanneer jij zin hebt.
Ze zijn dan misschien wel beter af met gewoon huur te betalen, denk ik dan...

Dat is dan toch voor uw haren uit te trekken denk ik
Inderdaad.
Een aantal jaren terug twee keer kort na mekaar de eerste 2 en de laatste 3 cijfers en de horoscoop en de andere keer de eerste 3 en de laatste 2 cijfers en de horoscoop juist. Dan heb je 26,5 euro (20 + 5 + 1,5), met dat 1 cijfertjes erbij was dat toen zo'n 2 miljoen.

Eind vorig jaar had ik dan wel 5 opeenvolgende cijfers goed, dat was 2000 euro, toch ook al een mooie winst.
Ook met de lotto al enkele keren een kleine 1000 euro gewonnen.

Ik heb hem vrijdag gewonnen maar gezegd dat ik het gewoon terug het ganse bedrag wou inzetten. Gezien ik nu met mijn lot van 10 euro 202 miljoen gemaakt heb verwacht ik dinsdag van mijn 202 miljoen 4080400 miljard te maken. Zodat ik de rijkste ter aarde ben. Het is helemaal niet zo moeilijk hoor maar je moet het echt willen :unsure:

Terug
Bovenaan