Avondland
Well-known member
De vraag is of je echt gelukkiger gaat worden van 70 miljoen dan van 7 miljoen. Met een miljoen zou ik al content zijn: dan kan ik mijn huis en tuin tot in de puntjes afwerken want we wonen hier goed en ruim, kan ik hier en daar wat zinvolle investeringen doen die, mits advies, mooi renderen en is er nog een appeltje voor de dorst om jaarlijks een aantal mooie reizen mee te doen. De financiële zorgen vallen een groot deel weg.Dat klinkt alsof dat heel veel is, maar uiteindelijk is dat op die 30 jaar toch "maar" 7,2 miljoen.
Euromillions en Vikinglotto zijn en blijven toch de twee waar echt grote bedragen mee te winnen zijn. (En Eurojackpot, maar dat kan je niet in België spelen)
Als dertiger stoppen met werken, na het winnen van een héél groot bedrag, vind ik sowieso al wat vreemd, al kan je "werken" vervangen door een bezigheid die het leven interessant houdt. Het is niet meer werken voor een loon in functie van levensonderhoud, maar een bezigheid in functie van een zinvolle levensinvulling. Want je moet niet meer werken omwille van het loon.

(aja just..)