Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Ik lees hier vaak:” ik ga investeren”.

Niemand schrik dat er door te investeren eventueel veel verloren kan gaan?
Investeren met 220 miljoen gaat niet over hier en daar wat aandelen kopen op de beurs, maar betekent ook investeren in de brede zin.
Kijk maar naar voetballers die “geïnvesteerd” hebben en zoniet alles zijn kwijtgeraakt.

Investeren met 220 miljoen gaat niet over hier en daar wat aandelen kopen op de beurs, maar betekent ook investeren in de brede zin.
Kijk maar naar voetballers die “geïnvesteerd” hebben en zoniet alles zijn kwijtgeraakt.
Ik ben ne simpele arbeider. Ik ben tevreden met 220 miljoen

Mijn broer en ouders elke een paar miljoen geven. Mijn schoonbroer en schoonouders hetzelfde.
Een groot deel investeren in nen ETF puur als alternatief spaarboekje.
Mijn vrouw zou andere plannen hebben. Ik heb het haar is gevraagd, wat zou ge doen als we 100miljoen winnen. "Ik zou er 200 miljoen van maken."
You go girl :)

Stel u voor: ge wint 220mil. Goed gefeest gaat ge met uw madam uw bedje in.
Smorgens wordt ge wakker; vrouw weg en ticket ook 😅

Hier alweer 29 trekkingen 0€ met de lotto. Begin dit jaar wél 380€ gewonnen en dat was het grootste bedrag dat ik gewonnen heb, sinds ik mee doe (sinds 2004). :frown:
Bij die 380€ had ik er 4 juist + het reservegetal en ik had 1 luttel cijferke fout of ik had 5 + het reservegetal gehad. Dat had dan 80000€ geweest.
Maar ja als als als ...

Swoit ik kan nu niet zeggen dat ik overdreven véél geluk heb met de lotto. :)

Stel u voor: ge wint 220mil. Goed gefeest gaat ge met uw madam uw bedje in.
Smorgens wordt ge wakker; vrouw weg en ticket ook 😅
Ik heb ooit iemand in de tent naast ons op Werchter tegen zijn vriendin horen vertellen dat hij win for life gewonnen had (serieus)...
Niet slim om te zeggen dat er een ticketje dat 2000€/maand waard is in uw tentje ligt...

Ik heb ooit iemand in de tent naast ons op Werchter tegen zijn vriendin horen vertellen dat hij win for life gewonnen had (serieus)...
Niet slim om te zeggen dat er een ticketje dat 2000€/maand waard is in uw tentje ligt...
Leeft hij nog? Of heb je hem dood en bebloed de volgende dag daar dan gevonden?

Snap ik eigenlijk ook niet dat investeren.. Ge hebt dan 200 miljoen euro dat ge niet op krijgt en dan zoude nog willen investeren in meer :unsure:

Zou je hetzelfde bedrag inzetten op de kans dat ge morgen dood valt? Want die kans is groter volgens mij :p.
Die kans zal misschien wel groter zijn ja, maar stel dat ik dat dan zou winnen, dan ben ik er ook niks mee aangezien ik dan dood ben he.
48€/week, dat is 2500€ per jaar de vuilbak in.
Die redenering klopt alleen als je er van uit gaat dat je helemaal niks wint.

En die 48 euro is dus per week voor 3 personen, voor euromillions en lotto samen (ook altijd samen met joker). Dus eigenlijk valt die inzet nog heel goed mee.

Terug
Bovenaan