Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Patrimonium genereren voor uw glorierijk nageslacht? Als je geen kinderen hebt of wil hebben maakt dat natuurlijk minder uit.
Mja dan nog, zelfs zonder te investeren zou da geld generaties lang meegaan als ge eigendommen zou kopen (das ook investeren maar had het eerder op aandelen etc)

Mja dan nog, zelfs zonder te investeren zou da geld generaties lang meegaan als ge eigendommen zou kopen (das ook investeren maar had het eerder op aandelen etc)
Genoeg verhalen van lottowinnaars die na 5 jaar bankroet zijn omdat ze het aan zeer dure foliekes uitgaven.

Ik volg de hele heisa van superpots en jackpots ni, ma waar moet ik zijn, waar schrijf ik mij aan, voor hoeveel en wa kan 'k winnen? :coolbrows:

Ik volg de hele heisa van superpots en jackpots ni, ma waar moet ik zijn, waar schrijf ik mij aan, voor hoeveel en wa kan 'k winnen? :coolbrows:
Lotjes kan je bij mij kopen voor 8000 euro per cijfercombinatie, per cijfercombinatie kan je 40 euro winnen (gegarandeerd) met jaarlijks een bijkomende jackpot van 10000 euro, als je wekelijks meespeelt natuurlijk. Trekking gebeurd door nancy van achter den hoek en voor 100 euro extra doet ze meer dan enkel de nummers trekken. Het noemt ripp-off fo life.

Terug
Bovenaan