Ach. Ma wel een schoon he deze keerDan koop ik mij wel eender welke vrouw

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach. Ma wel een schoon he deze keerDan koop ik mij wel eender welke vrouw

Das zeker dat.En uwe favoriete BBQ host toch een nieuwe superdeluxe barbecue gunnen toch?
Daar is te veel onderhoud aan, want die weten ook dat ze kunnen vertrekken als ze op niets meer trekken. Liever een gemakkelijke ofzoAch. Ma wel een schoon he deze keer![]()
Ik ging juist zeggen, waarom de standaar bg lunch nemen als ge toch zoveel geld hebt.Bokes met Wagyu A5-preparé, afgetopt met een paar dropjes Beluga-kaviaar en een drietal glaasjes Château D'Yquem als middageten in de kantine van het werk in een onopvallend plastiek bekerke. Enfin, alles normale gang dus.
Zie, ik zeg dat ook altijd, nog wat deeltijds werken, niks stressvols, iets om bezig te blijven. Maar met 200mil op de rekening denk ik dat uw definitie van en tolerantie voor stress toch nogal .... laag gaat komen te liggen.Ik zou wel blijven werken, maar niks stressvol zoals nu.
Waarschijnlijk een vrachtwagen aanpassen en daar deeltijds wat mee werken.
Dat is nu ook al. Elke week minstens 1x.In dikke buurten zal dat idd het geval niet zijn. Maar in een kleinere stad/dorp mag je erop rekenen dat iedere vereniging wel voor je deur zal staan om te komen schooien.
Vrijwilliger worden in n dierenasiel ofzo ipv te gaan werken om te tijd te vullenIk zou trouwens ook wel aan liefdadigheid doen, maar dan zou ik liefst zelfs iets oprichten ipv het gewoon te storten aan een bestaande organisatie.

Ja zit wel iets van waarheid in.Zie, ik zeg dat ook altijd, nog wat deeltijds werken, niks stressvols, iets om bezig te blijven. Maar met 200mil op de rekening denk ik dat uw definitie van en tolerantie voor stress toch nogal .... laag gaat komen te liggen.
Gij spreekt van nog wat met de camion te rijden maar bij de eerste de beste klant die wat te ambetant doet parkeert ge uw oplegger toch gewoon op zijne bureau en koopt dan dat spel op om vant gezeik af te zijn....
Hoezo liegen? Ik ga nu toch ook niet aan de grote klok hangen als ik een bonus heb gekregen op het werk of een erfenis zou krijgen. Dus zeg ik ook niets moest ik de lotto/euromillions winnen.Dus eigenlijk: Uw levenlang liegen als extra downside bovenop een normaal leven zoals nu... fun.
Hoezo niets opgedaan en geen erfgenamen?en op het einde van uw leven 225 miljoen aan de staat geven, want niks opgedaan, en geen erfgenamen?
Exact. Toch nog enkelen die het begrijpen.Wat Topgear denk ik probeert te zeggen is dat hij geen valse vrienden/mensen in zijn omgeving wilt. Geen mensen die fake vriendelijk zijn omdat hij geld heeft. Hij wil zijn huidige oprechte vriendschappen niet laten verzieken door geld. En ik kan hem daarin bijtreden.
Wij zien het al in onze familie...goeie contacten...tot ge nekeer meer hebt dan een ander en dan merkt ge dat mensen makkelijk jaloers beginnen te worden.
Denk dat het altijd slim is om low-profile te spelen als ge grote bedragen wint. of toch zeker in de regio waar ge woont.
Dat ge naast uw dagdagelijkse leven nog enkele villa's int buitenland koopt en daar het varken uithangt, why not...niemand uit uw omgeving ziet het daar.
?Bruh, komaan ...
Uw winstkansen blijven gelijk ongeacht het aantal mensen dat er meespelen hoor.
Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe hoog het te winnen bedrag op die moment juist is.Maar hoe meer mensen er op de Lotto spelen, hoe groter de kans dat iemand dezelfde combinatie als u heeft.
Zou toch ne serieuze "godverdomme" waard zijn, horen dat ge alle cijfers juist hebt maar dat ge de pot moogt delen met iemand anders. Dan zijt ge plots maar nen halve multi-miljonair...
Of je nu 5 miljoen hebt of 2,5 miljoen ... veel vloeken gaat ge toch niet doen? Zeker bij hogere bedragen zoals 100 miljoen of meer ... waarom zou je vloeken om 50 miljoen als je anders 100 miljoen zou hebben? Hoeveel meerwaarde zou je hebben aan die 50 miljoen extra?Maar hoe meer mensen er op de Lotto spelen, hoe groter de kans dat iemand dezelfde combinatie als u heeft.
Zou toch ne serieuze "godverdomme" waard zijn, horen dat ge alle cijfers juist hebt maar dat ge de pot moogt delen met iemand anders. Dan zijt ge plots maar nen halve multi-miljonair...
Of je nu 5 miljoen hebt of 2,5 miljoen ... veel vloeken gaat ge toch niet doen? Zeker bij hogere bedragen zoals 100 miljoen of meer ... waarom zou je vloeken om 50 miljoen als je anders 100 miljoen zou hebben? Hoeveel meerwaarde zou je hebben aan die 50 miljoen extra?
Tussen 2.5 en 5 zou ik ook eens vloeken, want daar zit je toch op de grens tussen je zin doen en toch nog werken imo. Tussen de huidige 230 en de helft zou ik daar minder last mee hebben, ook al "verlies" je meer.Of je nu 5 miljoen hebt of 2,5 miljoen ... veel vloeken gaat ge toch niet doen? Zeker bij hogere bedragen zoals 100 miljoen of meer ... waarom zou je vloeken om 50 miljoen als je anders 100 miljoen zou hebben? Hoeveel meerwaarde zou je hebben aan die 50 miljoen extra?
Oké, dat is waar ... maar dat vloeken met 2,5 miljoen is toch maar relatief want je betaalt daarmee een huis af, je kan nog wat opbrengsteigendommen kopen of beleggingsproducten die aardig renderen ... Met 50K zou ik alleszins al héél tevreden zijn, want daarmee kan ik mijn huidige spaardoelen al mee afvinken: afgewerkt huis, afgewerkte tuin.Tussen 2.5 en 5 zou ik ook eens vloeken, want daar zit je toch op de grens tussen je zin doen en toch nog werken imo. Tussen de huidige 230 en de helft zou ik daar minder last mee hebben, ook al "verlies" je meer.
Hoe noemt gij dit dan?Hoezo liegen? Ik ga nu toch ook niet aan de grote klok hangen als ik een bonus heb gekregen op het werk of een erfenis zou krijgen. Dus zeg ik ook niets moest ik de lotto/euromillions winnen.
Tegen vrienden/familie zeggen dat je hiervoor lening bent aangegaan.
- Tegen niemand iets zeggen
- Gewoon verder blijven werken de 1ste jaren (geen argwaan creëren)
En dan een verhaaltje vertellen dat ik mijn firmawagen heb ingeleverd voor meer brutoloon en kilometervergoeding om wat leukers te kunnen rijden dan wat er op de lijst staat van het bedrijf.
De enige aan wie ik het zou vertellen, is aan mijn toekomstige vrouw/vriendin, maar pas nadat we getrouwd zijn