Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een BG-vriendschapsduvel bestellen: iedereen neemt een slokje tot die op is.Potje BG leggen als ie sebiet niet valt?
Wat doen we dan als er 4 eur gewonnen wordt?![]()
Zo lang ik mijn cijfers niet nakijk is er nog een kans dat ik het ben.der zit een belg bij van 4 miljoen. Wie hier is het?
Schrodingers kat maar dan met lottocijfers heh.Zo lang ik mijn cijfers niet nakijk is er nog een kans dat ik het ben.

Ik wacht tot de volgende recordpot.Euromillions zit opnieuw aan 174 miljoen. Hebben we de hoop opgegeven?
Net wel, want je zou kunnen stoppen met werken en zonder inkomen vallen.Ik wil niet winnen,anders geraak ik nooit aan dat sociaal tarief !![]()
Wie stopt er nu met werken als hij 174 miljoen wint seg. Het ineens laten opvallen zeker? Wat een idee!Net wel, want je zou kunnen stoppen met werken en zonder inkomen vallen.

Bij mij zouden zelfs mijn collega's het niet merken moest ik plots niets meer doen.Wie stopt er nu met werken als hij 174 miljoen wint seg. Het ineens laten opvallen zeker? Wat een idee!
![]()
Daarvoor moet ik de lotto niet winnen, dat doe ik nu ook gewoon.Mijn fabriek waar ik werk opkopen en die bureaumannetjes op de werkvloer zetten en laat ze hun theorie van aantal productie maar dan eens zelf proberen maken
Maar weet ni of ik er met de lotto ga komen![]()
Explain?Daarvoor moet ik de lotto niet winnen, dat doe ik nu ook gewoon.