Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat een fantastisch kerstcadeau. 160 gezinnen geen financiële zorgen meer!De pot zou blijkbaar gewonnen zijn in een krantenwinkel in Olmen.
Het gaat om een groepsspeelpot van 160 deelnemers die nu elk zowat 900.000 euro winnen.
Ik ga me alvast lid maken van de lokale "ge zijt van.."-groepjes van op FB, dat wordt smullen van de reacties daar want die gaan figuurlijk en letterlijk goud waard zijn![]()
Of net wel, wie weet hoe gaan er sommigen met om en hebben tegen eind volgend jaar nog minder als ze nu hebben.Wat een fantastisch kerstcadeau. 160 gezinnen geen financiële zorgen meer!
Ik dacht dat Winsten niet fiscaal in rekening worden gebracht (niet zeker van) maar idd, vraag ik mij dus ook af met een groepsaankoopOf net wel, wie weet hoe gaan er sommigen met om en hebben tegen eind volgend jaar nog minder als ze nu hebben.
Los daarvan, eigenlijk wel fantastisch nieuws, zo zou het vaker moeten zijn.
160 personen elk net geen miljoen is een veel grotere impact dan 1 iemand 142m, aleja voor die 1 persoon zou dat beter zijn maar dit is wel ferm.
Hoe zou dit verdeeld worden en fiscaal aangepakt worden? Als de krantenwinkel al het geld krijgt en dit moet gaan doorstorten etc.
Toch al afbetaling van de woonst, voor de rest niet te zot doenWat een fantastisch kerstcadeau. 160 gezinnen geen financiële zorgen meer!

Afbetalen tot waar het fiscaal aftrekbaar is.Toch al afbetaling van de woonst, voor de rest niet te zot doen

160 inwoners in een dorp met 3000 inwoners. Dat is wel een enorme boost in de welvaart van het dorp.De pot zou blijkbaar gewonnen zijn in een krantenwinkel in Olmen.
Het gaat om een groepsspeelpot van 160 deelnemers die nu elk zowat 900.000 euro winnen.
Ik ga me alvast lid maken van de lokale "ge zijt van.."-groepjes van op FB, dat wordt smullen van de reacties daar want die gaan figuurlijk en letterlijk goud waard zijn![]()
160 inwoners in een dorp met 3000 inwoners. Dat is wel een enorme boost in de welvaart van het dorp.
Ik denk dat de gemeentebelasting daar volgens jaar omhoog gaat...
En binnenkort in hln.
"Inbrakenplaag in olmense gemeente"![]()
Ge zou zo stoem als een voordeur die vanachter staat om niet zelf mee te spelen imoZe hadden die gazettenwinkelman opgebeld deze ochtend bij joe fm (is het ok dat ik als 34 jarige naar joe fm luister? ) , die man was toch maar op zijn ongemak en kreeg o.a. de vraag of hij ook had meegespeeld met die groep. Het moet zijn dat er iemand van die spelers gelekt heeft naar de pers, doorgaans geraakt dergelijk nieuws niet zo snel bekend.
Als leeftijdsgenoot kan ik zeggen: absoluut niet.is het ok dat ik als 34 jarige naar joe fm luister?
Is exact wat ik ook zou zeggen als ik wél gewonnen had. Weg met al die aasgieren.maat van me woont in Olmen maar hij had ni mee gespeeld![]()
Collega van mijn schoonbroer zit bij de gelukkigen. Is blijkbaar in het midden van zijn shift al glimlachend vertrokken.![]()
Hij heeft geen ontslag genomen ofzo. Plus hij kan al op brugpensioen als hij wilt dus dat loopt nog wel los.1 miljoen is wel niet een bedrag waarvan je kan gaan rentenieren voor de rest van je leven. Tenzij je gewoon onderaan de middenklasse door het leven wil gaan.