Wat zou jij doen als je de lotto wint?

hij zal wel moeten, krijgt pas binnen 6 maand zijn geld :D
Waar staat dat eigenlijk? Heb dat hier nu al een paar keer zien passeren, maar dat klopt toch niet? Da's toch niet meer dan een urban legend? Je kan gewoon vragen dat ze het meteen storten ook, die zes maand is als je de begeleiding vraagt.

hij zal wel moeten, krijgt pas binnen 6 maand zijn geld :D
Dat is wel heel lang wachten. Ben je daar zeker van? Ik dacht dat je dat toch quasi onmiddelijk krijgt. Ik weet dat je in de states kan kiezen tussen alles in 1 keer uitbetalen maar dan is het wat minder, of gedurende langere periode maandelijks een bedrag en dan uiteindelijk wel de volle pot.

Waar staat dat eigenlijk? Heb dat hier nu al een paar keer zien passeren, maar dat klopt toch niet? Da's toch niet meer dan een urban legend? Je kan gewoon vragen dat ze het meteen storten ook, die zes maand is als je de begeleiding vraagt.
Ik heb dat van horen zeggen :unsure:

Een weekje geduld!​

Omdat EuroMillions een Europees spel is moet de Nationale Loterij wachten tot de andere deelnemende loterijen de winnende som naar ons overgeschreven hebben vooraleer wij jou kunnen uitbetalen. Je moet daarom nog een weekje geduld oefenen voor je je winst op je rekening ziet verschijnen.

Een weekje geduld!​

Omdat EuroMillions een Europees spel is moet de Nationale Loterij wachten tot de andere deelnemende loterijen de winnende som naar ons overgeschreven hebben vooraleer wij jou kunnen uitbetalen. Je moet daarom nog een weekje geduld oefenen voor je je winst op je rekening ziet verschijnen.
Mijn 3.60 euro van vorige week staat er nochtans al op.

Om één of andere reden wil de Nationale Loterij ook altijd zo wat prijsgeven over de winnaar. “36-jarige koersfan die graag zijn gras maait.” Zo meestal net teveel info voor als ge die persoon zou kennen, dat het toch al een belletje zou doen rinkelen.

Ik zou ze dus de grootste zever wijsmaken. “Jaja, ik speel waterpolo en verzamel graag Hotwheels auto’s”.

Artikel van 2009 en onlangs een ander gevonden van vorig jaar waarin de begeleider van de winnaars van grote potten dit bevestigde: de Loterij past het profiel van de winnaar wat aan.
Een oude alleenstaande kinderloze man van 76 die een grote pot wint is commercieel niet zo interessant, men maakt er dan een jong gezin van met 3 kinderen die grootse plannen hebben.

Artikel van 2009 en onlangs een ander gevonden van vorig jaar waarin de begeleider van de winnaars van grote potten dit bevestigde: de Loterij past het profiel van de winnaar wat aan.
Een oude alleenstaande kinderloze man van 76 die een grote pot wint is commercieel niet zo interessant, men maakt er dan een jong gezin van met 3 kinderen die grootse plannen hebben.
Eigenlijk nog niet zo slecht. Goed voor de commerce en je ontmaskert de echte winnaar niet.

Terug
Bovenaan