Sir WarCry III
Well-known member
Als ik ooit zou meedoen aan zoiets zou ik het toch liefst langs de kant die de lotjes verkoopt doen. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit dus. Gewoon die rust en er in kunnen vertrouwen dat je gerust die handtas / schoenen / fiets / versterker whatever waar je op staat te kwijlen kunt kopen zonder dat je daar spijt van hoeft te hebben of voor moet beginnen rekenen. Dat is luxe é.Je kan ook blijven werken met dat geld en simpelweg financieel véél meer op je gemak zijn. Als je gelukkig bent op je werk en je werkt graag samen met je colllega's, waarom zou je er dan mee stoppen? 900K is niet genoeg om te rentenieren voor de rest van je leven, maar je kan meer op je gemak je leven leiden, je hoeft niet meer elke euro om te draaien voor je beslist om op reis te gaan en je kan je huis verder afwerken.
Als je niet gelukkig bent op je werk, maar je twijfelde al héél lang om te wisselen omdat je nu eenmaal zekerheid hebt met je huidige werk kan je nu wat gemakkelijker een switch maken zonder je zorgen te maken over een financiële aderlating.
Tja, en dan gaan die ondankbare kutkoters op kot in een andere stad ...Dit dus. Gewoon die rust en er in kunnen vertrouwen dat je gerust die handtas / schoenen / fiets / versterker whatever waar je op staat te kwijlen kunt kopen zonder dat je daar spijt van hoeft te hebben of voor moet beginnen rekenen. Dat is luxe é.
Mocht ik zo'n bedrag van 900k winnen (hetgeen niet zal gebeuren aangezien ik nooit meespeel), zou ik ons huis laten opknappen (deftig plakken, schilderen en afwerken). De rest vliegt op de hoop. J/K: de rest gaat in de beleggingen of in vastgoed (appartement in de stad om te verhuren en later evt. de kinderen "op kot" te laten gaan).

Verder = beterTja, en dan gaan die ondankbare kutkoters op kot in een andere stad ...![]()
Proficiat?Ik kan eindelijk stoppen met spelen op de joker+
Hij is gevallen... 2,5M
ThxProficiat?
wat-zou-jij-doen-als-je-de-lotto-wintIk kan eindelijk stoppen met spelen op de joker+
Hij is gevallen... 2,5M

Ik mag niet klagen, 90% van de wereldbevolking is slechter af. Maar sommige mensen zijn echt voor het geluk geboren.Gisteren 6 Belgen 1 miljoen euro met die speciale Euromillionstrekking, helaas wéér niks voor mij.
Waarschijnlijk weer boomers die gewonnen hebben en het geld bij de rest gaan parkeren...
Uiteraard valt dat vaker voor, da's gewoon basic statistiek he. Moest er nooit iemand 2x de lotto winnen, dát zou raar zijn.En dit blijkt zelfs regelmatig voor te vallen. Google maar eens ..
Ik op een week tijd, maar liefst twee keer! Vorige week zaterdag 6,75€ en vandaag 1,25€Uiteraard valt dat vaker voor, da's gewoon basic statistiek he. Moest er nooit iemand 2x de lotto winnen, dát zou raar zijn.

Bij het later bekijken van de trekking zag ik dat nummer 40 als 3e getal gevallen was dus de kans op een 6 was al snel uitgesloten.
Ik heb er eigenlijk nog weinig mee gedaan, het is nu ook geen life changing amount. 
Volgens dit boek blijven de meeste winnaars gewoon werkenWe werken langer dan ooit. Zelfs als we de lotto winnen, blijven we werken, zo blijkt uit onderzoek.

Gewoon dat bedrag beleggen op de beurs en slapend rijk worden.Leuk nieuws! Je won met Lotto Proficiat!
won je € 1,25 met Lotto
Fuck morgen werken terug.