Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Of dan doe je zoals de voetballers: aan een vriend wat geld geven en zeggen dat jij het niet was maar wel hij (bij overtredingen dan).

Of doe wat goede werken in één of ander Afrikaans land en scoor een ere-consulaatpostje (nietwaar Frank Slaets?).
zodat je zo goed als onaantastbaar bent.
Denk dat dit wel te regelen valt in bepaalde landen.

Jazeker. En een paar goede advocaten.

Afgelopen 2 weken heb ik 2x op de baan gedacht: 'had ik nu Euromillions gewonnen, ramde ik u los van de baan'.

ZE MOGEN VAN GELUK SPREKEN DAT HET NIET ZO IS.

Als ik de jackpot ooit win dan start ik ergens op een boerderij mijn eigen asiel & opvang voor (zwerf)-katten.

Ik run alles en doe de administratie en alle organisatie, mijn vriendin en 1 medewerker verzorgen de dieren.

Mijn droom.

Ik heb nog nooit gegeven om dure auto's, reizen, dure kleertjes, etentjes of andere bling bling.
Ik heb geen partner, kinderen, schulden of verslavingen waar ik het geld zou zien naar 'verdwijnen.'

Het zou bij mij ook niet veranderen door het geld, alleen veeeeel makkelijker maken in vergelijking met nu.

50 is in de aantocht en ik zou genieten van vervroegd pensioen en van een eigen huis met tuin ipv de huurmarkt :)
Maar buiten de eventuele mensen die het weten zou je dat niet ineens merken aan hoe ik leef.
Nie echt veel ambitie met 130miljoen hè.

Mag ik dan een beetje?

Tja, wat doe je met zoveel geld? Peperdure restaurants en jetsetstrandbars waar je 20 euro betaalt voor een koffie worden op den duur banaal en je kan jezelf verliezen in consumptiegedrag om de leegheid van je bestaan te bestrijden. Leidt dat uiteindelijk niet tot verveling, zoveel geld hebben?

Enfin, je kan ook geld pompen in een PMC en een glorieuze rebellenleider worden zodat je een verlichte despoot wordt van een Afrikaans modelland.

Tja, wat doe je met zoveel geld? Peperdure restaurants en jetsetstrandbars waar je 20 euro betaalt voor een koffie worden op den duur banaal en je kan jezelf verliezen in consumptiegedrag om de leegheid van je bestaan te bestrijden. Leidt dat uiteindelijk niet tot verveling, zoveel geld hebben?

Enfin, je kan ook geld pompen in een PMC en een glorieuze rebellenleider worden zodat je een verlichte despoot wordt van een Afrikaans modelland.
Wat is er mis met coke en hoeren?

Nooit meer werken, kopen wat je wilt voor jezelf en je omgeving, geen zorgen maken om geld, elke dag doen waar je zin in hebt, de wereld zien in verre luxueuze reizen, nieuwe mensen ontmoeten in de hogere kringen, beginnen met nieuwe dure hobbies.
Ik zou nog tijd te weinig hebben met zoveel geld en me vooral niet vervelen.

Nooit meer werken, kopen wat je wilt voor jezelf en je omgeving, geen zorgen maken om geld, elke dag doen waar je zin in hebt, de wereld zien in verre luxueuze reizen, nieuwe mensen ontmoeten in de hogere kringen, beginnen met nieuwe dure hobbies.
Ik zou nog tijd te weinig hebben met zoveel geld en me vooral niet vervelen.
Man dat lijkt mij echt saai. Nooit meer iets moeten.

Terug
Bovenaan