TRUMP Active member 7 juli 2026 #502 De slaapkoppen hebben ongelijk. Wat een match! Zie je wel dak gelijk had. USA is nergens. Daar moeten we nooit bang van hebben. Met of zonder balogun.
De slaapkoppen hebben ongelijk. Wat een match! Zie je wel dak gelijk had. USA is nergens. Daar moeten we nooit bang van hebben. Met of zonder balogun.
Sanity penguin Active member Platinum Trophy 7 juli 2026 #506 Dat geel seponeren we straks wel weer denkt die.
F Falafel Active member 7 juli 2026 #507 BuffySummers zei: Dit gaat nog een venijnige wedstrijd worden Klik om te vergroten... Denk ik ook. Er gaan er nog vallen.
BuffySummers zei: Dit gaat nog een venijnige wedstrijd worden Klik om te vergroten... Denk ik ook. Er gaan er nog vallen.
Silence Well-known member 7 juli 2026 #508 Vulture zei: Rood! Klik om te vergroten... Daar doen we niemeer aan mee hè
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 7 juli 2026 #509 Gavin zei: Waarom ziet Pochettino er tegenwoordig toch uit als Steve Bannon Jr? Klik om te vergroten... Verplicht op MAGA-kamp gestuurd?
Gavin zei: Waarom ziet Pochettino er tegenwoordig toch uit als Steve Bannon Jr? Klik om te vergroten... Verplicht op MAGA-kamp gestuurd?
Carrion Well-known member Crowdfunder FE 7 juli 2026 #511 kay-gell zei: Profetische woorden. Klik om te vergroten... Ahum Carrion zei: Kom, geen negativiteit. CDK gaat ontploffen, Onana gaat de match van zijn leven spelen, Courtois houdt de netten droog. Droog 0-4, dag en bedankt! DOORGAAN! KAPOTMAKEN! Klik om te vergroten... Let’s goooo!!!
kay-gell zei: Profetische woorden. Klik om te vergroten... Ahum Carrion zei: Kom, geen negativiteit. CDK gaat ontploffen, Onana gaat de match van zijn leven spelen, Courtois houdt de netten droog. Droog 0-4, dag en bedankt! DOORGAAN! KAPOTMAKEN! Klik om te vergroten... Let’s goooo!!!
Silence Well-known member 7 juli 2026 #513 Ik verwacht nu onder de rust wel een foto van Trump in de situation room
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 7 juli 2026 #515 Maar dus, snel nog een goal maken jongens.
G greiver Active member 7 juli 2026 #516 Zou Trossard niet beter wachten met naar Turkije te gaan... Die moet toch leukere aanbiedingen krijgen na zo'n WK.
Zou Trossard niet beter wachten met naar Turkije te gaan... Die moet toch leukere aanbiedingen krijgen na zo'n WK.