Vulture Well-known member 7 juli 2026 #744 Zo explosief ze daarstraks speelden, zo sloefen ze nu te traag rond, ons team. Rol de VS volledig op.
Zo explosief ze daarstraks speelden, zo sloefen ze nu te traag rond, ons team. Rol de VS volledig op.
Carrion Well-known member Crowdfunder FE 7 juli 2026 #745 Pinkman zei: Die ref doet me wat aan Collina denken Klik om te vergroten... Of Infantino
P Pinkman Well-known member 7 juli 2026 #746 Lukaku zwakke wissel imo. Heb je in deze omstandigheden toch niet al te veel aan.
Reverz Well-known member 7 juli 2026 #749 De swung is er toch wat uit nu... Lukaku en Doku brengen voorlopig weinig bij.
Vulture Well-known member 7 juli 2026 #750 Pinkman zei: Lukaku zwakke wissel imo. Heb je in deze omstandigheden toch niet al te veel aan. Klik om te vergroten... Hij krijgt dan ook geen bal.
Pinkman zei: Lukaku zwakke wissel imo. Heb je in deze omstandigheden toch niet al te veel aan. Klik om te vergroten... Hij krijgt dan ook geen bal.
brandon Well-known member 7 juli 2026 #751 Pinkman zei: Lukaku zwakke wissel imo. Heb je in deze omstandigheden toch niet al te veel aan. Klik om te vergroten... Had Pardo idd niet beter geweest nu vraag ik me af... De Amerikanen moeten komen, wij kunnen teren op de counter.
Pinkman zei: Lukaku zwakke wissel imo. Heb je in deze omstandigheden toch niet al te veel aan. Klik om te vergroten... Had Pardo idd niet beter geweest nu vraag ik me af... De Amerikanen moeten komen, wij kunnen teren op de counter.
M Mefke Well-known member 7 juli 2026 #752 Pinkman zei: Die ref doet me wat aan Collina denken Klik om te vergroten... Maar die kon met zijn ogen elke speler die kwam zagen zich nog even groot laten voelen als dat het gras lang stond.
Pinkman zei: Die ref doet me wat aan Collina denken Klik om te vergroten... Maar die kon met zijn ogen elke speler die kwam zagen zich nog even groot laten voelen als dat het gras lang stond.
Sanity penguin Active member Platinum Trophy 7 juli 2026 #756 Effe Courtois zijn moment to shine geven; lief van Mechele.
G greiver Active member 7 juli 2026 #757 Jongens... geeft die sjarels nu geen hoop he. Ik heb nu absoluut geen nood aan ne 2-3! Ik moet dadelijk nog kunnen slapen he
Jongens... geeft die sjarels nu geen hoop he. Ik heb nu absoluut geen nood aan ne 2-3! Ik moet dadelijk nog kunnen slapen he
elgrande Member 7 juli 2026 #758 Ze gaan sowieso nog kansen krijgen, dus we moeten echt eens dik counteren. Dat is nog niet gelukt en is echt wel nodig.
Ze gaan sowieso nog kansen krijgen, dus we moeten echt eens dik counteren. Dat is nog niet gelukt en is echt wel nodig.