StevenFM Well-known member 7 juli 2026 #883 Mugge zei: En nu nog terug in slaap geraken Klik om te vergroten... ik ga niet eens proberen
Brompot Active member 7 juli 2026 #884 Tornooi geslaagd wat mij betreft. Knappe prestatie vandaag, lang geleden dat ik de Duivels zo sterk zag, we overklasten hen op alle vlakken.
Tornooi geslaagd wat mij betreft. Knappe prestatie vandaag, lang geleden dat ik de Duivels zo sterk zag, we overklasten hen op alle vlakken.
Pana Well-known member Crowdfunder FE 7 juli 2026 #885 DBK zei: Als we om 22u onze tanden hebben gepoetst, moeten we die nu dan nog eens poetsen? Klik om te vergroten... 2 hotdogs gestoken tijdens de rust, best wel.
DBK zei: Als we om 22u onze tanden hebben gepoetst, moeten we die nu dan nog eens poetsen? Klik om te vergroten... 2 hotdogs gestoken tijdens de rust, best wel.
Carrion Well-known member Crowdfunder FE 7 juli 2026 #886 En dit is waarom voetbal toch de schoonste sport ter wereld blijft.
Vteclover Well-known member 7 juli 2026 #887 nokeyboard zei: Hoor ik daar nu een telefoon rinkelen? Klik om te vergroten... Ja voor dopingcontrole. Uiteraard vervalste resultaten en de USA gaat door
nokeyboard zei: Hoor ik daar nu een telefoon rinkelen? Klik om te vergroten... Ja voor dopingcontrole. Uiteraard vervalste resultaten en de USA gaat door
W witloof Well-known member 7 juli 2026 #888 Doku toch zorgwekkend zwak. Terug starten met Lukebakio volgende match graag.
A Anvil Active member 7 juli 2026 #890 Knappe prestatie. Benieuwd welke ploeg Rudi gaat opstellen vrijdag. Tornooi is nu meets expectations. Hopelijk kunnen we er vrijdag above expectation van maken.
Knappe prestatie. Benieuwd welke ploeg Rudi gaat opstellen vrijdag. Tornooi is nu meets expectations. Hopelijk kunnen we er vrijdag above expectation van maken.
quo_vadis Well-known member 7 juli 2026 #891 Garcia had gelijk met zijn start opstelling. Het kan verkeren. Middenveld stond super goed, juiste ingesteldheid, in het duel spelen,… Tegen Spanje, alles mag, niets moet
Garcia had gelijk met zijn start opstelling. Het kan verkeren. Middenveld stond super goed, juiste ingesteldheid, in het duel spelen,… Tegen Spanje, alles mag, niets moet
Carrion Well-known member Crowdfunder FE 7 juli 2026 #892 Witsel op geen foutje te bespeuren trouwens!
P polar bear Well-known member 7 juli 2026 #893 Jah. Nu als underdog vrijdag. En plots is het wk 2018 gevoel helemaal terug
quo_vadis Well-known member 7 juli 2026 #894 Iedereen was super vandaag maar onze kapitein was echt de leider vandaag. Hoe hij het voorbeeld geeft vandaag was schitterend om te zien
Iedereen was super vandaag maar onze kapitein was echt de leider vandaag. Hoe hij het voorbeeld geeft vandaag was schitterend om te zien
Silence Well-known member 7 juli 2026 #897 Falafel zei: Rudi, gij zijt bedankt! Klik om te vergroten...
Solleke89 Well-known member 7 juli 2026 #900 Volgende match 1e invaller toch hopelijk Pardo of Moreira. Laat Doku maar zitten...