@Jonas89 As adventure neemt nog ecocheques aan voor smartwatches, daarom heb ik hem daar gekocht (de prijs was ook wel ok). Wettelijk gezien mag dat niet meer. Enkel AS en coolblue doen dat nog.
Ja, een fenix was veel te bulky geweest op mijn relatief smalle pols. Ik wilde safierglas, anders was het de 570 geworden. Een 970 is overkill voor mij, een 570 eigenlijk ook al.
Net een uurtje gaan lopen en het is toch een zaligheid om te weten wat je tempo, afgelegde afstand en hartslag is. Voor de rest nog niet veel meer gedaan als ingesteld.
Goed dat je dan geen F8 gekocht hebt dan!
Ik wens je er veel plezier mee, top keuze!
Ja, een fenix was veel te bulky geweest op mijn relatief smalle pols. Ik wilde safierglas, anders was het de 570 geworden. Een 970 is overkill voor mij, een 570 eigenlijk ook al.
Net een uurtje gaan lopen en het is toch een zaligheid om te weten wat je tempo, afgelegde afstand en hartslag is. Voor de rest nog niet veel meer gedaan als ingesteld.