Welk sporthorloge of welke tracker voor mij?

Welke sporthorloge heb jij?

• Garmin

Stemmen: 195 59,5%
  • Polar

Stemmen: 27 8,2%
  • Apple Watch

Stemmen: 47 14,3%
  • Fitbit

Stemmen: 10 3,0%
  • Samsung

Stemmen: 19 5,8%
  • TomTom

Stemmen: 4 1,2%
  • andere...

Stemmen: 26 7,9%

• Totaal aantal stemmers
    328
Thanks, maar is wel 200€ dan de Venu 3 nu. Die staat 360 bij Media Markt en ik kan 250€ daarvan met ecocheques betalen. 500+ € vind ik voor mezelf dan weer iets teveel van het goede voor een sporthorloge.

Laatst bewerkt:
Review van DC Rainmaker van de Venu 4

Het kriebelt hier ook voor een Venu aan te schaffen maar het prijsverschil tussen de 3 en de 4 is toch wel stevig :-(

Ik ben uiteindelijk voor de Venu 3 gegaan. Qua software functies heb ik niet veel nodig, hartslag sensor is dezelfde in de 3 en de 4 en het prijsverschil van 200 euro was het voor mij niet waard.

Ben nu al meer dan een half jaar in het bezit van Huawei watch Gt5 pro classic.
Hiervoor verschillende Garmin Venu reeksen gehad en Samsung Watch verschillende.
Huawei heeft me toch omver geblazen.
Batterij, afwerking, nauwkeurigheid, gezondheidsinzichten enz...

Is toch een merk dat vaak niet wordt overwogen.
Nu is de nieuwe Gt6 reeks uit en kan ik alleen maar aanraden.

Heb zelf al jaren Huawei activity tracker en ik moet je gelijk geven voor de meeste punten. Grote nadeel bij Huawei is dat hun app niet in de Play Store zit

Je moet dus eerst de Huawei AppGallery nog installeren voor je de app kan gebruiken.
Ik gebruik mijn smartphone ook voor het werk en de Intune policies blokkeren het installeren van apps buiten de Play Store.

Iedere keer er dus een Huawei update was moest ik mijn Intune verwijderen.

Heb zelf al jaren Huawei activity tracker en ik moet je gelijk geven voor de meeste punten. Grote nadeel bij Huawei is dat hun app niet in de Play Store zit

Je moet dus eerst de Huawei AppGallery nog installeren voor je de app kan gebruiken.
Ik gebruik mijn smartphone ook voor het werk en de Intune policies blokkeren het installeren van apps buiten de Play Store.

Iedere keer er dus een Huawei update was moest ik mijn Intune verwijderen.

Is idd de grote schrik van vele dat je via een omweg moet werken voor de Huawei app erop te zetten.
Maar het is zo simpel als iets en goed uitgelegd.
Eenmaal gekoppeld moet je nooit meer iets doen.
Kan het merk alleen maar aanraden

Technisch kan het inderdaad prima ok zijn, maar hier toch de bedenking waar alle (gezondheids)data naartoe gaan. Is toch wel vrij persoonlijke informatie die mogelijks op chinese servers terecht komt.

Ben nu al meer dan een half jaar in het bezit van Huawei watch Gt5 pro classic.
Hiervoor verschillende Garmin Venu reeksen gehad en Samsung Watch verschillende.
Huawei heeft me toch omver geblazen.
Batterij, afwerking, nauwkeurigheid, gezondheidsinzichten enz...

Is toch een merk dat vaak niet wordt overwogen.
Nu is de nieuwe Gt6 reeks uit en kan ik alleen maar aanraden.
Heb al jaren de GT2 en prijs/ kwaliteit toch echt goed.

Ziet er tijdsloos ook, kan het als Daimy gebruiken.

Nu ben ik al tevreden met een goede gps en hartslagmeter. Waar dat in het begin niet altijd nauwkeurig was, moet ik zeggen dat er met de updates, serieus verbetering is gekomen.

Technisch kan het inderdaad prima ok zijn, maar hier toch de bedenking waar alle (gezondheids)data naartoe gaan. Is toch wel vrij persoonlijke informatie die mogelijks op chinese servers terecht komt.
Zo kan je idd over ieder smart apparaat, app of dergelijke denken.
Garmin, samsung of dergelijke gebruiken die gegevens ook om te zien hoe je lichaam zich verhoudt tegenover de rest van de bevolking.

Garmin fenix besteld, zit met een vraag.

Ik zou graag mijn fietsritten van mijn van wahoo computer syncen met garmin connect. Is dit mogelijk zonder al te veel gedoe ? Zou graag willen dat de garmin fenix ook die data heeft.

Thanks !

Even polsen hier, doe om de 2 a 3 dagen verbinding met met connect en pakt dan mooi alles op.

Vrijdag verbonden en connect slaat data van woensdag en donderdag over...

Horloge uit, gsm uit, verbinding Opnieuw ingesteld... Niets helpt.

Nog suggesties? Betreft forerunner 165

Ja zult er wss wel je reden voor hebben, maar waarom connecteer je maar af en toe?
Hier staat die verbinding altijd actief (Fenix 8) en nooit problemen. E
Minder dan een minuut na het afsluiten van een activiteit staat die in Connect.

Terug
Bovenaan