welke 9livers mis je het meest?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
D

Deleted member 451

Guest
Mijn top 3:

CRAM: met zijn grappige avatars, en zijn grappige opmerkingen. leek me een zeer toffe persoon te zijn.

ANAL_AMOEBE: had zo'n heerlijke film smaak , waar ik me goed mee kon vereenzelvigen. had ik 1 persoon moeten kiezen om es een pint mee te drinken van het forum, had ik hem graag gehad.

ComputerVISTA: was wel een leuke beer eigenlijk , ik herinner me geen specifieke threads meer, maar vond het wel een leuke member

Epyon. Die leek mij zeer intelligent, had altijd goede inzichten.

EDIT: ik ben duidelijk niet de enige!

Laatst bewerkt:
Epyon inderdaad, toch vaak zeer interessante bijdrages, vooral dan in Pol & Actua rond energie.

PLCman. Wat een kerel was me dat.
giphy.gif

Met GTM en Timmie vaak boeiende historische discussies gehad over WOII, Epyon in pol & actua, Praetorian die nog een zeer orthodox marxisme aanhing, ... en nog noreeee, Lulukai, Genious, ...

Als er ooit iemand aandurft een 'wie zou je hier absoluut niet missen' topic aan te maken zou het onmiddellijk de meest lit discussie op het forum zijn sinds corona/curryworst-frikandel/Oekraïene

:fingerguns:👊:fingerguns_r:

Exit, crew member en admin van het HW gedeelte. toen.
Of is die hier onder een andere nick?

Als er ooit iemand aandurft een 'wie zou je hier absoluut niet missen' topic aan te maken zou het onmiddellijk de meest lit discussie op het forum zijn sinds corona/curryworst-frikandel/Oekraïene

:fingerguns:👊:fingerguns_r:
Van de mensen die wegens (perm)ban verdwenen zijn kan ik wel zo direct een paar gevallen opnoemen die ik echt niet mis anders.

Terug
Bovenaan