Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is dat gelukt met die korting? Mijn kindle is al redelijk oud en ik wou nu de nieuwe paperwhite kopen, maar die kost nu 180€. Toch 50% meer van jouw prijs hierboven.En via Amazon DE kan je uw oude Kindle inruilen en krijg je korting op een nieuwe, dus we gaan daar de Kindle Paperwhite kopen voor eveneens 125 euro (ipv 180 euro) met 3 maanden gratis Kindle Unlimited.
Ik moet voor mijn ma eigenlijk weer een nieuwe kopen, ze leest zoveel dat
Is dat gelukt met die korting? Mijn kindle is al redelijk oud en ik wou nu de nieuwe paperwhite kopen, maar die kost nu 180€. Toch 50% meer van jouw prijs hierboven.
Mja, op amazon.com.be is het nu 120€ voor de (basic) Kindle en 180€ voor de Paperwhite. Op zich zijn die Kindles hun geld wel waard, maar als ik zie dat ze die Paperwhite zoveel goedkoper aanbieden bij momenten ....Niet via de Duitse Amazon. Was initieel wel mogelijk volgens wat ik keek, maar had dan een technische error omdat ik vaak van regio switch en de Duitse helpdesk zei dat het toch niet mogelijk was en blabla, maar heb toen via Poolse Amazon 30 euro korting gekregen en ik moest mijn oude niet eens opsturen. In de Black Friday weeks stond die dan van 180 euro naar 140 euro in korting, dus 110 euro voor nieuwste Paperwhite. En ook daar via bonnen van't werk gratis gekregen.
Ik leen ook e-boeken via mijn lidmaatschap van de lokale bib. Die werken met cloudlibrary en om daar boeken uit te lenen moet ik toch nog steeds mij Kobo fysiek verbinden met mijn computer om ze daar over te zetten. Ik vind het zelf wel jammer dat daar geen betere manier voor is. Tenzij iemand mij nu gaat corrigeren met goed nieuws, dan ben ik blij.Goeiedag iedereen, en elk appart.
Mijn schoonmoeder vraagt onlangs aan mij of ik eens wil kijken naar een goeie Ereader.
Zelf lees ik weinig, en als ik lees dan lees ik een gewoon boek.
Dus mijn kennis omtrent ereaders is minimaal.
Ik heb al veel gehoord en gelezen over Kindle, kobo enz.
In haar geval is flexibiliteit wel een ding, en natuurlijk gebruiksgemak.
Ze leest enkel in het nederlands, en wil liefst boeken lenen(huren) en niet kopen.
Ik vermoed dat ze dan best een android based e-reader neemt? Maar welke?
Is de inkbook solaris aan te raden?
Zijn er eventueel andere interessante opties, rekening houdend met deze criteria.
- flexibel (op vlak van nederlandstalige boeken lenen/huren)
- gebruiksvriendelijk (dame van +65)
Max prijs 200€
Overdrive is ook een optie. https://help.kobo.com/hc/nl/article...bibliotheek-via-de-website-van-je-bibliotheekIk leen ook e-boeken via mijn lidmaatschap van de lokale bib. Die werken met cloudlibrary en om daar boeken uit te lenen moet ik toch nog steeds mij Kobo fysiek verbinden met mijn computer om ze daar over te zetten. Ik vind het zelf wel jammer dat daar geen betere manier voor is. Tenzij iemand mij nu gaat corrigeren met goed nieuws, dan ben ik blij.
Ik heb gewoon Kobo gekozen omdat ik de Canadezen sympathieker vind dan Amazon (kindle).
Via cloudlibrary kan je ze toch downloaden voor offline gebruik, dan omzetten via Adobe Digital Editions naar epub en dan via send.djazz.se draadloos naar je Kobo? Blijft natuurlijk ook wel een omslachtige manier, maar op die manier ben je niet gebonden aan de uitleentermijn van de bibIk leen ook e-boeken via mijn lidmaatschap van de lokale bib. Die werken met cloudlibrary en om daar boeken uit te lenen moet ik toch nog steeds mij Kobo fysiek verbinden met mijn computer om ze daar over te zetten. Ik vind het zelf wel jammer dat daar geen betere manier voor is. Tenzij iemand mij nu gaat corrigeren met goed nieuws, dan ben ik blij.
Ik heb gewoon Kobo gekozen omdat ik de Canadezen sympathieker vind dan Amazon (kindle).