Silence
Well-known member
Ja beide een job waar al wel een avond/weekend bij komt kijken, is al n puzzel om soms te leggenHet is gewoon heel snel druk.
Een job die ietwat buiten de lijnen kleurt => door de week moeilijk en je hebt ook wel ontspanning nodig.
Goede familiebanden => neven, nichten, broer en zus die je vaak ziet én de verjaardagsfeestjes én de familieweekends
Een paar goede vrienden => regelmatig elkaar eens zien, wat chill is, maar ook weer iets op de kalender
Wij plannen net weekends in die we vrijhouden. maar ook dan is het vaak verleidelijk om iets leuks te doen maar dan spontaan. "Ah het is goed weer, we gaan dit/dat doen." En dan stamp je ergens 2 uur klussen in at best, maar je krijgt niet superveel gedaan dan. Mijn vriendin is ook van de andere kant van het land, ja daar moet je ook af en toe eens op bezoek. En dan is er al één van de twee dagen van het weekend ribbedebie en mag je op je enige vrije dag gaan knallen, naast de dagelijkse zorgen voor het kindje.
En zo blijf je bezig.
Dan zijn het idd sociale "verplichtingen" als een schoolfeest, verjaardagsfeest,..
Miserie met de (schoon)ouders, als ik enkel de laatste 2 weken zie:
- Schoonpa die belt "We hebben een smart-tv gekocht voor de mobilehome, maar we kunnen dat niet zelf installeren.." "we vertrekken vrijdagochtend..
- Men ma die een ochtend belt "kunt gij met uw pa naar spoed, die is niet goed" (nierstenen blijkbaar) en dan die nadien weer ff halen
- men zus haar auto in panne "Mag de kleine heel ff bij u blijven"
Kunt overal nee op zeggen hè, maar ik laat mensen ook niet graag in de shit zitten
Af en toe wilt ge ook es iets leuks met vrienden doen of gewoon met u 2.
Afgesproken dat we dan ook samen het huishouden doen maar er zijn verschillende interpretaties van "proper"

Dat is niet druk druk of niet problematisch en een luxeprobleem vaak, maar toch af en toe ook eens een ergernis
Laatst bewerkt: