Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Ik had vorig jaar hint gegeven dat ik dit niet leuk vond, heb een vroege shift, kan dus nog namiddag samen doorbrengen...
Maar ge gaat dus effectief ook samen op vakantie. Ge hebt gewoon geen verlof genoeg om.nog eens extra mee te gaan? Ge liet uitschijnen dat ze u echt achterliet.

Als ge 2-3 weken familievakantie hebt, ze gaan een 10 dagen op kamp en zij pakt ze nog eens 7 dagen mee op vakantie zijn er toch nog veel weken dat ze thuis zijn en ge in de namiddag iets kunt doen?

En een hint gegeven?

Dan nog overleg je dat toch eerst?

Als het financieel haalbaar is zie ik het probleem wel niet. Oftewel is OP jaloers.

Ik ergerde aan mijn ex hoeveel lawaai ze maakte door contact met mes en vork op het bord... zo wild het leek soms en snel....ipv elegant... heb nooit durven zeggen.

Dan nog overleg je dat toch eerst?

Als het financieel haalbaar is zie ik het probleem wel niet. Oftewel is OP jaloers.
Aangezien willydrama eeerst sprak over ruzie en waarschuwingen en daarna slechts een hint weet ik niet in hoeverre dat 'achter zijn rug' echt achter de rug is.

M'n madam steekt de messen willekeurig (naar boven of naar beneden gericht) in het mandje in de vaatwas... Ik altijd naar beneden.... drie keer raden wie er net z'n vinger heeft gesneden aan zo'n scherp aardappelmesje... :crazy:

Een weekje helemaal solo in de zomer... Klinkt eigenlijk top. Ware het niet dat ik en mijn vrienden waar ik mee op café kan telkens op alternerende momenten het land uit zijn, mijn ander vrienden zijn de zotste huismussen en ik dus waarschijnlijk gewoon een week sportstage zou doen. :unsure:

Of een week LAN met mijn huismus vrienden. Ok nee, 't is sowieso bangelijk!

Ik zou het wel eens zalig vinden om een week alleen weg te zijn, pakweg Tbilisi ofzo. Hell, ik vind het leuk als mijn vrouw eens een avondje weg is. Dan haal ik een exclusief stuk rundvlees in huis en krijg ik eens controle over het kaske van den teevee. Wie weet kan ik dan nog eens de Playstation opstarten.

Freedom!

Veel zal hier met een zak zout neer getypt zijn, maar ik heb toch compassie met jullie.
Gohja, het is ook zowat stereotype humor om te doen alsof kinderen en the old ball and chain nog net kunnen getoleerd worden zeker. Ik zou ze beiden wel missen moesten ze apart op verlof gaan, iets dat hier ook binnen de mogelijkheden ligt. Anderzijds bedenk ik me ook soms eens dat ik een week verlof zou moeten nemen wanneer de vrouw gaat werken en dochter op school zit, zodat ik bv. me eens in de tuin kan uitleven.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan