Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(Uiteraard moet je dan wel je eigen legale backups van games die je bezit gebruiken! )En waar moet je dan uw games halen? Bij desbetreffende bedrijven hebben die een lijst met welke games je er allemaal kan op downloaden of moet je illegaal games gaan beginnen zoeken, prutsen en downloaden?Bij Anbernic en Miyoo Mini kan je meestal met SD kaartjes kopen. Best wel een image maken en naar een betrouwbare merk zoals Sandisk of Samsung zetten want die hun SD kaartjes zijn maar sketsy.
Wil je iets meer premium kijk je best naar een Retroid of AYN. AYN stopt nu recent zijn Odin 2 toestellen en geven extra kortingen hierop. Zijn toptoestellen die alles afspelen van retro tot Switch en zelfs bepaalde Steam games tegenwoordig. Bij mijn weten verkopen die wel enkel toestellen en moet je zelf aan je legale roms geraken.
Wil je echt serieus premium gaan dan kijk je richting Ayaneo maar die zijn erg duur en het bedrijf heeft niet de beste communicatie naar zijn klanten toe maar ze hebben recent wel beloofd om hier serieus aan te werken. Toch, als je wat geduld kan beoefenen meer dan de moeite waard maar dat kan ik van AYN en Retroid toestellen ook zeggen.
Of:
![]()
Yup, zelf uitzoeken. Maar veel prutsen is daar niet aan als je kan googlen en lezen.En waar moet je dan uw games halen? Of moet je illegaal games gaan beginnen zoeken, prutsen en downloaden?

anbernic.com
Google is uw vriend! En als het je echt niet lukt dan stuur je maar een PM. Hier op het forum delen dat is niet toegestaan.En waar moet je dan uw games halen? Bij desbetreffende bedrijven hebben die een lijst met welke games je er allemaal kan op downloaden of moet je illegaal games gaan beginnen zoeken, prutsen en downloaden?
Indd! Vergeten nog te vermelden dat deze indd quasi allemaal stock op android draaien. Sommigen kan je ook Linux OS draaien en die zijn ook zeer de moeiteik heb er altijd van ambernic gehad en die werken ook altijd wel heel goed vind ik , ook draaien die op andriod .
Alles wat retro gaming is bijzonder duur geworden. Het was vroeger al geen goedkope hobby maar met corona is dat allemaal zo hard de hoogte in geschoten.Ik heb een Nintendo 3DS met alle emulators op.
Ondertussen 10 jaar oud en was ooit van mijn nichtje.
Ik had geen idee dat die dingen nog zo duur zouden zijn. Een switch 1 is goedkoper.
Wow, die 2e hands prijzen zijn gek! Ik was onlangs van plan mijn New 3DS XL Monster Hunter Generations versie van de hand te doen, maar misschien nog eventjes wachten danGezien ze in prijs blijven stijgen, vissen achter een new3DSXL![]()
.Ik heb er hier ook nog eentje liggen. Geen kraske aan en met doos. We gaan ons nog rijk makenWow, die 2e hands prijzen zijn gek! Ik was onlangs van plan mijn New 3DS XL Monster Hunter Generations versie van de hand te doen, maar misschien nog eventjes wachten dan.

Altijd interesse.. dacht niet dat er een "new" 3ds versie van was? Of ik vergis me met 4UWow, die 2e hands prijzen zijn gek! Ik was onlangs van plan mijn New 3DS XL Monster Hunter Generations versie van de hand te doen, maar misschien nog eventjes wachten dan.

Het is deze: https://www.amazon.com/New-Nintendo-3DS-Monster-Hunter-Generations/dp/B019PKR83C (maar de mijne is rood, niet blauw)Altijd interesse.. dacht niet dat er een "new" 3ds versie van was? Of ik vergis me met 4U![]()