Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunt ge daar eigenlijk ook retro dingen op spelen?Een switch 1 is goedkoper.
Retroarch is ook beschikbaar voor de Switch.Kunt ge daar eigenlijk ook retro dingen op spelen?
Of gewoon dingen kopen als Atari50, Mega Drive Classics, ...
Onlangs zo een SwitchLite gekocht voor €60
Daarna liep ik hier in het dorp op de retro game beurs rond. Ik viel inderdaad bijna achterover wat ze vragen voor een DS tegenwoordig.
Ik heb de new3dxl als ook de 2dsxl.Dan nog een paar Nintendo 2 ds.Ook DS lite.Gezien ze in prijs blijven stijgen, vissen achter een new3DSXL
Ik weiger de steamdeck als handheld te erkennen.

Heb hier toch al een jaar een Ayn odin 2 base liggen, speel er geregeld op en nog steeds verbaasd welke games er allemaal goed op draaien. (Nog geen switch game gehad die niet runde). Enjoy zou ik zeggen.kheb zojuist een Ayn odin 2 portal besteld, kben benieuwd .
De Portal is een endgame toestel voor mij. 7 inch oled dat gewoon me elke keer doet verbazen. En echt alles wat ik erop gooi, buiten wat dingen uit gamehub werken gewoon. Perfecte keuze met de korting die er nu op is.kheb zojuist een Ayn odin 2 portal besteld, kben benieuwd .
Wat is eigenlijk de reden dat de 3DS zo duur is geworden in de aftermarket?Scheune. Zijn dus beide(4U en Gen) te vinden in new3DS xl vorm. Prijzen gaan gewoon blijven stijgen volgens mij(Amerikanen schuimen hier ook al de markt af) dus bijhouden en om de 3 maand batterij eens opladen en binnen x aantal jaar verkopen.
Boxed en in goede staat heb ik er maar een 200euro voor over. Ik zou er niet van verschieten dat deze binnen x aantal jaar het dubbel waard is.

Laatste "echte" handheld? Geen idee eigenlijk. De "3D" factor blijft wel uniek. Maf genoeg niet echt ergens doorgebroken en verder verkend.
Niet echt ergens doorgebroken? Er zijn meer dan 75 miljoen stuks van verkocht volgens Wikipedia. Al is dat misschien eerder ondanks ipv dankzij het 3D-effect.Laatste "echte" handheld? Geen idee eigenlijk. De "3D" factor blijft wel uniek. Maf genoeg niet echt ergens doorgebroken en verder verkend.
kunt dat beter hier in de buy and sell zettenIk ga mijn Ayn odin 2 pro van de hand doen. Als iemand intresse heeft stuur maar pm
Snapdragon 8 Gen 2 Octa-core CPU, Adreno 740 GPU, 12GB RAM, 256GB Storage, 6" 1080p Screen, Wi-Fi 7, Android 13, HDMI.
Emuleert switch games en alles naar beneden