Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb hem vaak (met twijfels) in mijn winkelmandje gehad op Coolblue/Amazon, maar dat was in een periode dat de Switch (Lite) ook al was uitgebracht (vandaar de twijfels). Toen ik de Switch Lite eens getest had op de FACTS-beurs in Gent bij de Nintendo-stand, heb ik dat dan maar gekocht uiteindelijk en niet meer achterom gekeken (wel nog later upgrade naar OLED gedaan en Lite verkocht).
Nintendo 3DS was voor zijn tijd echt wel zalige console denk ik. Ocarina of Time 3D en Majora's Mask 3D zou ik graag eens gespeeld hebben op die console, maar voor enkel die games kan ik de kost van een 3DS moeilijk nog rechtvaardigen (ik ga er ook vanuit dat we van die 2 titels toch nog een deftige Switch-remaster/remake zien in het komende decennium).
Hier aan het twijfelen tussen een anbernic 406h of retroid pocket 5. Nu heb ik anbernic RG 40xxh maar zou graag wat meer PS2 en GC games kunnen spelen.
Hier aan het twijfelen tussen een anbernic 406h of retroid pocket 5. Nu heb ik anbernic RG 40xxh maar zou graag wat meer PS2 en GC games kunnen spelen.
als iemand intresse heeft in een SNES mini met doos en de 2 controllers.
console is geupgrade met 32gb geheugen staat nu de full snes library op , laat gerust iets weten dan.