Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog bezig met The Queen's Gambit but me likey!The Queens Gambit uitgekeken.
Heel mooie serie en ik ben geen schaker dus let niet op de fouten die er in de serie gemaakt zijn (had ik gelezen).
Cinematografie en kledingontwerp was weer om duimen en vingers af te likken, zeker naar de laatste aflevering toe.
Nu begonnen aan De Twaalf, mijn eerste Vlaamse serie sinds jaren.
*Anya.The Queens Gambit : Top qua opbouw, met een heerlijk charismatische Anna Taylor Joy. Vol visuele flair. Schaken was zelden zo avontuurlijk.
Allez, vanavond de eerste aflevering. Ik ben benieuwd.The Queens Gambit : Top qua opbouw, met een heerlijk charismatische Anna Taylor Joy. Vol visuele flair. Schaken was zelden zo avontuurlijk.
potverdekke al een week verkeerd in men hoofd dan. Hoe dan ook toch perfect voor die rol.*Anya.
Ik ben toch maar eerst voor Warrior gegaan.Allez, vanavond de eerste aflevering. Ik ben benieuwd.

Ik vond die serie wel fijn wegkijken. En ik vond seizoen 2 beter dan het eerste!Begonnen aan seizoen 2 van Below the surface.
Deense thrillerserie op Netflix.
Hier en daar een actie waarbij ik eens met mijn wenkbrauwen moet fronsen, maar over het algemeen wel goed. Ik blijf kijken.![]()