Eerste aflevering van Slow Horses gezien. Goeie opener en smaakt naar meer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat nog best goed, uiteraard is de manier van acteren een beetje gedateerd, maar het opzet van de serie en de beelden maken veel.goed.Blijft dat overeind? Als kind vond ik dat geweldig. + Ann Ceurvels haar bloot gat heeft mijn puberteit ook wel in gang gestoken.
Zeer leuke serie! Kijk altijd vol verlangen uit naar een nieuw seizoen!Eerste aflevering van Slow Horses gezien. Goeie opener en smaakt naar meer.
Bwah, er zijn toch wel meer leuke acteurs die erin meespelen. Kristin Scott Thomas, Jonathan Pryce en Jack Lowden… ook een leuke onderlinge dynamiek tussen de agenten van Slough House, en dan de contrasten met Front Desk… Ik vind het in ieder geval een zeer vermakelijke serie.Ben ik de enige die Slow Horses een tikkeltje overrated vind? Lees: zonder Gary Oldman zou dat toch vrij mediocre zijn?
Idd, goeie cast en de scenario’s ook meer dan ok.Bwah, er zijn toch wel meer leuke acteurs die erin meespelen. Kristin Scott Thomas, Jonathan Pryce en Jack Lowden… ook een leuke onderlinge dynamiek tussen de agenten van Slough House, en dan de contrasten met Front Desk… Ik vind het in ieder geval een zeer vermakelijke serie.
3 afleveringen ondertussen. Ik vind het ok tot hiertoe.Begonnen aan Wonder man. Krijgt hoge scores maar ik voel 'm nog niet helemaal. Ik had een superheldenserie verwacht maar niets is minder waar na twee afleveringen. Iemand deze al uitgekeken?
Aflevering 7 van Mobland. Zalige serie.
Aflevering in Antwerpen was nice met het spreken van Frans/Nederlands.
Move out the way Skyler we have a new winner
Wat is Maeve een hatelijk personage
Terwijl dat bij Skyler niet de bedoeling was denk ik.Maar ik ken mensen die letterlijk gestopt zijn met verder kijken naar zowel Dexter als BB, omwille van Rita en Skyler. Dat kan ik echt niet zo goed vatten. Zonder die personages zou de ontwikkeling toch iets te eendimensionaal zijn. Ze dienen een beetje als "bad guy van de bad guy", omdat ze idd het hoofdpersonage in de weg staan.Walter en Dexter zijn dan wel "bad guys", het zijn de hoofdpersonages, dus het is de bedoeling dat je voor hen supportert.
Als je dan een personage hebt dat het hoofdpersonage in de weg ligt, dan worden die automatisch "gehaat", ook omdat die gewoon zo geschreven worden.
dat ze daar gemakkelijk "de echtgenote" voor kiezen, maakt het niet mysogynistisch om als fan die personages irritant te vinden.
Hank zit Walt ook 'in de weg'. Niemand haat Hank. Iedereen haat Skylar. Ik denk dat het feit dat ze een vrouw is daar heel veel mee te maken heeft.Walter en Dexter zijn dan wel "bad guys", het zijn de hoofdpersonages, dus het is de bedoeling dat je voor hen supportert.
Als je dan een personage hebt dat het hoofdpersonage in de weg ligt, dan worden die automatisch "gehaat", ook omdat die gewoon zo geschreven worden.
Ik wil niet zeggen dat iedereen die Skylar irritant vindt automatisch een seksist of een vrouwenhater is. Maar de trend is opvallend, mysogynie is een groter probleem dan door mannen wordt erkend, en ik zie dit soort van reacties tegen vrouwelijke personages vaak genoeg om te vermoeden dat het ene met het andere te maken heeft.dat ze daar gemakkelijk "de echtgenote" voor kiezen, maakt het niet mysogynistisch om als fan die personages irritant te vinden.
Ik heb Breaking Bad twee keer bekeken, en de tweede keer vond ik Skylar eigenlijk niet zo irritant meer, maar net ergens begrijpelijk en menselijk. Ze doet soms domme dingen (iedereen in die serie), maar vaak vanuit een soort herkenbare drang om haar familie te beschermen, terwijl haar man eigenlijk vrij snel door de mand valt als een losgeslagen projectiel dat zijn familie in gevaar brengt. Wat Walter White doet is oppervlakkig gezien stoer en cool, en begint semi-begrijpelijk als een manier om zijn familie te helpen, maar het is een beetje zoals de brave Heinrichs die tijdens WOII veranderden in sadisten toen ze hun gang mochten gaan. Ik herinner me niet meer wanneer die het personage van Ritter laat stikken in haar braaksel terwijl hij er op staat te kijken, maar dat is redelijk vroeg in de serie en toch een mooi signaal van zijn amoreel karakter.Hank zit Walt ook 'in de weg'. Niemand haat Hank. Iedereen haat Skylar. Ik denk dat het feit dat ze een vrouw is daar heel veel mee te maken heeft.
Los daarvan is het bij Breaking Bad niet helemaal juist dat je voor Walt zou moeten supporteren. Aanvankelijk wel natuurlijk, maar het is net de opzet van heel die show dat zijn personage verandert over tijd en alsmaar minder sympathiek wordt naar het einde toe.
Ik wil niet zeggen dat iedereen die Skylar irritant vindt automatisch een seksist of een vrouwenhater is. Maar de trend is opvallend, mysogynie is een groter probleem dan door mannen wordt erkend, en ik zie dit soort van reacties tegen vrouwelijke personages vaak genoeg om te vermoeden dat het ene met het andere te maken heeft.
Geen idee over Dexter/Rita, die serie niet gezien.
WHUTMaar ik ken mensen die letterlijk gestopt zijn met verder kijken naar zowel Dexter als BB, omwille van Rita en Skyler. Dat kan ik echt niet zo goed vatten.

Hoe je die kan 'haten', ik heb werkelijk geen idee. Laat staan dat je daarvoor zou stoppen met kijken naar dergelijke topseries.Ongetwijfeld maar ik vind het een topreeks en haar personage speelt ze ook gewoon goed. Maar ffsIs dat niet het ganse opzet van dat personage?Terwijl dat bij Skyler niet de bedoeling was denk ik.