Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Het is ietwat een dooddoener, maar het wordt echt wel beter. Met de introductie van Gustavo Fring en de grootheidswaanzin van Walter White verandert de sfeer van de serie nog wat.
Waar ergens is dat dan ongeveer? Ik wil het nog wel een paar afleveringen geven, maar niet nog eens 2 seizoenen :p

Waar ergens is dat dan ongeveer? Ik wil het nog wel een paar afleveringen geven, maar niet nog eens 2 seizoenen :p
Aan het einde van seizoen 2 krijgt hij zijn introductie, zijn grote verhaal arc staat dan centraal vanaf seizoen 3. Naar mijn gevoel verandert Fring wel echt de dynamiek van de reeks.

Ik ben nu breaking bad aan het kijken, maar ik snap de hype niet goed tbh. Ik zit bijna aan het einde van seizoen 2, maar denk dat ik het erbij ga laten. Ik voel me niet echt meegenomen in het verhaal, could be me.
Volhouden. Vanaf seizoen 3 wordt het echt goed en dan steeds beter en beter. Ik had hetzelfde aan de hand.

Volhouden. Vanaf seizoen 3 wordt het echt goed en dan steeds beter en beter. Ik had hetzelfde aan de hand.
Heh ik had het omgekeerde, s3 was hier het eindpunt. Serieus moeten doorworstelen door dat soapy gedoe. Paar episodes van 4 gezien en met het zicht dat het een full on generische powerfantasy werd heb ik er ook een punt achter gezet. Toen ik later Gilligan zijn "Scarface" quote las was ik blij dat ik er niet meer tijd aan heb verspild.

Heh ik had het omgekeerde, s3 was hier het eindpunt. Serieus moeten doorworstelen door dat soapy gedoe. Paar episodes van 4 gezien en met het zicht dat het een full on generische powerfantasy werd heb ik er ook een punt achter gezet. Toen ik later Gilligan zijn "Scarface" quote las was ik blij dat ik er niet meer tijd aan heb verspild.
S4 had vo mij een dipje denk ik. Toen was ik Skyler meer dan beu. Maar sowieso staat die serie hoog in mijn lijstje. Samen met The Wire, Game of Thrones, Black Sails, SOA...

Ik vond BB ook een beetje overroepen hoor. Heb het wel met plezier uitgekeken, maar snap ook de mensen niet die deze als absolute top beschouwen. The Wire steekt er voor mij toch nog wel mooi bovenuit qua niveau.

The Wire steekt er voor mij toch nog wel mooi bovenuit qua niveau.
e32226be4f19c0d70b87e0c572c01893.gif

Ik vond BB ook een beetje overroepen hoor. Heb het wel met plezier uitgekeken, maar snap ook de mensen niet die deze als absolute top beschouwen. The Wire steekt er voor mij toch nog wel mooi bovenuit qua niveau.
Agreed.

BB zoekt in't begin heel hard naar wat het wil zijn, de toon van het eerste seizoen is totaal anders dan het laatste. Het is ook niet altijd even consistent, met de beruchte fly aflevering als extreem voorbeeld. En het teert imo ook meer op een soort shock effect: als je het nog eens ziet en je weet wat er komt, is het een pak minder indrukwekkend.

Ik vind het echt wel een goeie serie maar ik plaats het onder The Sopranos, The Wire en Mad Men.
Zelf Better Call Saul durf ik er boven zetten.

Ik ben nu breaking bad aan het kijken, maar ik snap de hype niet goed tbh. Ik zit bijna aan het einde van seizoen 2, maar denk dat ik het erbij ga laten. Ik voel me niet echt meegenomen in het verhaal, could be me.

Ik vond het wel goed maar ik heb heel lang ook wel het gevoel gehad dat het die specifieke hype niet waard was. Ik denk dat het me pas echt pakte doorheen S03 toe.

Tijdje geleden begonnen aan Peaky Blinders, net season 1 opzitten. Damn.... waarom begin ik altijd zo laat met zulke goeie series? :D

En paar dagen geleden Over Water begonnen samen met de vriendin. Nog maar aan episode 4 en ik vind het echt goed tot nu toe!

Tijdje geleden begonnen aan Peaky Blinders, net season 1 opzitten. Damn.... waarom begin ik altijd zo laat met zulke goeie series? :D

En paar dagen geleden Over Water begonnen samen met de vriendin. Nog maar aan episode 4 en ik vind het echt goed tot nu toe!
BY THE ORDER OF THE PEAKY FOKIN' BLINDERS!

Machtig hé, ook nog maar vrij recent ontdekt.

Temptation island. Die Sonny die daar ff hard op z'n bek gaat.
Zalig 🤣🤣
Altijd maar doen alsof hij haar reddende engel is en dan 't deksel op z'n arrogante neus :rofl:

Wat zielig gaan doen en die z'n belachelijke one-liners den hele tijd.
Arrogante eikel :rofl:

Eindelijk door seizoen 10 van The Walking Dead gesparteld.

ik was afgehaakt bij de Whisperers en Alpha, kon me echt niet meer boeien, vond het veel te vergezocht en overacted. Toch even doorgebeten, de twist met Negan maakt wel veel goed, maar dan wordt het uiteindelijk toch weer zwaar overdreven met Beta en zijn horde. Nee, zal het laatste seizoen nog wel bekijken, maar niet meer op het puntje van mijn stoel zoals vroeger.

Mad Men en Six Feet Under vegen allebei met gemak de vloer aan met Breaking Bad, hoe goed ik die serie ook vind. Zelfs Boardwalk Empire durf ik er een stuk boven zetten.

Peaky Blinders heeft heel sterke momenten maar laat ook (te) veel steken vallen om dat niveau te halen helaas. Wel zeer benieuwd naar het komende seizoen, wordt blijkbaar het laatste.

The Wire moet ik nog altijd zien, moest dat nu eens op Netflix komen he godverdomme.

Wat een ongelooflijk dwaas verhaal. Typisch eentje waar de boek wss veel beter was.
Boek niet gelezen, maar vond dit zeker niet slecht.
heel de tijd hadden we zoiets van; wtf is er aan de hand tussen dat koppel
Einde had ik niet zien aankomen eerlijk gezegd

Ik ben vandaag begonnen met The Queen's Gambit en vond aflevering 1 vreselijk. Ik ga wel verder kijken omdat ik vermoed dat het beter wordt als we uit die flashback episode(s) geraakt zijn. Wat acteren die kinderen slecht, zeg, ik kreeg er grote The Haunting of Hill House vibes van.

Peaky Blinders is top! Over Water vond ik ook een goede serie.

Terug
Bovenaan