Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thats my favorite FlanaganismOok gezien deze maand. Ik vind het zeker oké, vrij trashy voor Flanagan. Coole kills en een leuke manier om verschillende Poe-elementen uit zijn vele verhalen te combineren. Maar mijn kritiek blijft dezelfde (broken record, I know). Te veel afleveringen. Kon Roderick niet gewoon drie of vier kinderen hebben in plaats van zes? Of Flanagan afstappen van de één-familielid-per-aflevering formule? En zoals altijd, way too much speechifyin'.
.Ik ga nog wachten tot er meer afleveringen beschikbaar zijn. Maar deze krijgt idd heel goede reviews"Pluribus " Apple tv
Aanrader.
Meer gore dan de films alleszins.IT Welcome To Derry, eerste episode gisteren gezien. Sterk begin, al hoop ik dat het niet teveel gore wordt, dat heeft IT niet nodig.

Een serie over puree vindt niemand interessant.Nog altijd niemand anders naar Mussolini gekeken? Jandorie toch.
Ja, net aan het kijken, as we speak.."Pluribus " Apple tv
Aanrader.
Bedankt voor de tip, die gaat op de watchlistNog altijd niemand anders naar Mussolini gekeken? Jandorie toch.

Episode 3 vond ik iets minder, begon goed maar werd matig tijdens de aflevering. Ook de CGI was niet top.Meer gore dan de films alleszins.
De scene in de auto in episode 1 heeft alleszins de toon ietwat gezet.
Ik vind de serie geweldig, subiet zien naar episode 3 na het werk.
Eerste 2 afleveringen waren op vrijdag op onze HBO, nu is het de maandag blijkbaar.