Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad..Episode 3 vond ik iets minder, begon goed maar werd matig tijdens de aflevering. Ook de CGI was niet top.
Hopelijk volgenden beter want ik keek ernaar uit na die eerste twee afleveringen.Ook net uitgekeken. Fantastisch gebracht en vergeet zeker Matthew MacFadyens' voortreffelijke vertolking niet als Charles Guiteau.Death by Lightning : Helemaal mijn ding, had gerust een paar afleveringen langer mogen zijn. Enorm genoten van Michael Shannon, Betty Gilpin, Shea Whigham en Nick Offerman. 8/10
.Waar kan je die nog zien?Eerste 2 afleveringen van Matroesjka's na 21j? nog eens herbekeken. Blijft top.
Staat op YT. Wel 360pWaar kan je die nog zien?

Zou het niet handig zijn om dat er gewoon altijd bij te zetten?
Have patienceNog altijd niemand anders naar Mussolini gekeken? Jandorie toch.
Voor mij mogelijks beste Vlaamse serie ooit. Maar onlangs per toeval nog is een stukje gezien en mij leek dat wel minder goed te zijn verouderd? Maar sowieso dat ik dat een van de jaren nog wel is volledig opnieuw ga bekijken.Eerste 2 afleveringen van Matroesjka's na 21j? nog eens herbekeken. Blijft top.
Vorig jaar ook nog eens naar de eerste aflevering van Matroesjka's gekeken en ik begrijp je commentaar dat het minder goed is verouderd. Het Antwerpse dialect en de uitspraken blijven wel fantastisch, maar daar zal ook wel een stuk nostalgie mee verbonden zijn. Het is dan ook al 20 jaar oud, niet alle goede wijnen kunnen goed rijpen zeker?Voor mij mogelijks beste Vlaamse serie ooit. Maar onlangs per toeval nog is een stukje gezien en mij leek dat wel minder goed te zijn verouderd? Maar sowieso dat ik dat een van de jaren nog wel is volledig opnieuw ga bekijken.
Ik heb zopas de eerste aflevering van Bevergem bekeken. Om een of andere reden sprak mij dat nooit aan maar op aanraden van een collega toch is aan begonnen.
Amai, zeer positief verrast. Dat ziet er super goed uit, is super goed geacteerd,… Benieuwd naar het vervolg!
Bevergem is héérlijk. Me kapotgelachen indertijd. Ook nog eens herbekijken, thx voor de reminderVoor mij mogelijks beste Vlaamse serie ooit. Maar onlangs per toeval nog is een stukje gezien en mij leek dat wel minder goed te zijn verouderd? Maar sowieso dat ik dat een van de jaren nog wel is volledig opnieuw ga bekijken.
Ik heb zopas de eerste aflevering van Bevergem bekeken. Om een of andere reden sprak mij dat nooit aan maar op aanraden van een collega toch is aan begonnen.
Amai, zeer positief verrast. Dat ziet er super goed uit, is super goed geacteerd,… Benieuwd naar het vervolg!
Heel bekrompen van mij maar ik dacht altijd dat dat zo iets 'inside' ging zijn voor mensen uit West-Vlaanderen. Maar dat lijkt dus niet zo te zijn.Bevergem is héérlijk. Me kapotgelachen indertijd. Ook nog eens herbekijken, thx voor de reminder![]()

Awel, ik vond die zo irritant dus die heeft Guiteau indd heel goed gebracht!Ook net uitgekeken. Fantastisch gebracht en vergeet zeker Matthew MacFadyens' voortreffelijke vertolking niet als Charles Guiteau.

Goed scenario, goeie moppenschrjvers en goeie regisseur.Ook opvallend hoe goed iedereen staat te acteren. Aan wat ligt dat dan vraag ik mij af... Regie? Want in Kassa Kassa (om een voorbeeld te noemen) spelen nu toch ook deftige acteurs mee maar die staan allemaal te spelen alsof ze onder schot worden gehouden.
Want in Kassa Kassa (om een voorbeeld te noemen) spelen nu toch ook deftige acteurs mee maar die staan allemaal te spelen alsof ze onder schot worden gehouden.
Waar kunnen we deze bekijken?Mussolini, Son of the Century gisterenavond uitgekeken. Al één van de beste 'historische' series die ik al heb gezien
Mubi, zonder twijfel de streamer met de meeste kwaliteitsvolle films. Internationale cinema, arthouse, filmgeschiedenis, ... Daar ga je niet veel van terugvinden op Netflix of Prime.Waar kunnen we deze bekijken?