Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Gisteren His & Hers uitgekeken op Netflix (7.5).
Volgt wat het draaiboek van een goede thrillerserie, zonder veel extra te doen. Jon bernthal blijft wel baas. Zeer entertainend dat wel, maar k kom er precies niet aan uit of ik het einde ofwel te vergezocht vind oftewel geniaal vind 😵‍💫

Sorry maar wou even je schrijffout corrigeren, je hebt Alison Pill verkeerd geschreven.
Nee hoor!

tenor.gif

Gisteren His & Hers uitgekeken op Netflix (7.5).
Volgt wat het draaiboek van een goede thrillerserie, zonder veel extra te doen. Jon bernthal blijft wel baas. Zeer entertainend dat wel, maar k kom er precies niet aan uit of ik het einde ofwel te vergezocht vind oftewel geniaal vind 😵‍💫
Ik vond die serie ook wel ok.
En het einde? Mja…. Speciaal 😉

Vincent D'Onofrio in Daredevil is toch echt
:love2:

Heerlijke vertolking gewoon. Ook gewoon content dat die serie terug is opgepikt, season 2 is echt goed imo.

Vincent D'Onofrio in Daredevil is toch echt
:love2:

Heerlijke vertolking gewoon. Ook gewoon content dat die serie terug is opgepikt, season 2 is echt goed imo.
Das goed want wou dit nu na Maul is gaan bekijken. De Netflix series vond ik ook al top dus dan zal dit mij ook wel aanspreken. Van de Punisher komt ook een vervolg dacht ik maar weet nu niet of dat ook terug als serie is of als film.

Postbus X (20/100 afleveringen ver): Blijft gewoon heel goed. Nostalgisch, de vroege jaren '90 komen volledig tot leven. Wat een heerlijke tijd om jong te zijn. Ik vermoed dat ze veel onetakes hebben gedaan en dat draagt alleen maar bij aan de charme. Met oa prachtige plotlijnen als "Willy Sommers is ontvoerd".

Het Goddelijke Monster: Twee afleveringen ver. Ik ben geen grote Tom Lanoye-fan en ook dit zal weer een beetje te Vlaams zijn voor mij, maar voorlopig wel een stuk beter dan Katarakt. Best al indrukwekkend. Als het in deze lijn verder gaat zou ik het gerust een aanrader durven noemen.

3rd Rock From The Sun: paar afleveringen gekeken: indrukwekkend origineel. Eigenlijk straf dat dit idee zo goed werkt. Hilarisch. Ook hier ga ik verder kijken.

Euphoria geprobeerd, afgezet na 5’, iets voor tieners denk ik. Sharp Objects ‘valt mee’ maar ik hoop stiekem dat het beter wordt. Ik zit momenteel aan afl 6.

Nadien denk ik HBO afsluiten, veel content maar weinig kwaliteit. Of ik heb ze al gezien zoals bv The Wire etc

Wat staat daar nu eigenlijk op dat goed is? Oprecht serieuze vraag.
Ik heb het dan niet over The Wire die we allemaal 20 jaar geleden al gezien hebben.
Laten we eens kijken hé. Hier zijn ze allemaal te vinden. Er zijn 970 series beschikbaar, zal wel iets tussenzitten dat u aanstaat.

Verder gewoon ff vlug overgegaan, en deze zijn zeker allemaal de moeite. Maar smaken verschillen natuurlijk. Heel vlug diagonaal over gegaan en gestopt bij 20...
  • A Knight of the Seven Kingdoms
  • Band of Brothers
  • Barry
  • Chernobyl
  • Dune: Prophecy
  • Entourage
  • House of the Dragon
  • IT: Welcome to Derry
  • Rick & Morty
  • Silicon Valley
  • Succession
  • Supernatural
  • The Last of Us
  • The Leftovers
  • The Penguin
  • The Pitt
  • The Sopranos
  • True Blood
  • True Detective
  • Watchmen

Laten we eens kijken hé. Hier zijn ze allemaal te vinden. Er zijn 970 series beschikbaar, zal wel iets tussenzitten dat u aanstaat.

Verder gewoon ff vlug overgegaan, en deze zijn zeker allemaal de moeite. Maar smaken verschillen natuurlijk. Heel vlug diagonaal over gegaan en gestopt bij 20...
  • A Knight of the Seven Kingdoms
  • Band of Brothers
  • Barry
  • Chernobyl
  • Entourage
  • House of the Dragon
  • IT: Welcome to Derry
  • Rick & Morty
  • Silicon Valley
  • Succession
  • Supernatural
  • The Last of Us
  • The Leftovers
  • The Penguin
  • The Pitt
  • The Sopranos
  • True Blood
  • True Detective
  • Watchmen
Ge zet er A knight of the seven kingdoms en House of te Dragon bij, maar niet Game of Thrones.

Omdat ik er, zoals gezegd, vlug diagonaal overging + omdat GoT spijtig genoeg ook S8 had en het al bergaf ging vanaf S5~6 :P
Bwa, ik vond in seizoen en 6 echt nog goede afleveringen. In seizoen 7 zelfs nog. En The long night in seizoen 8 vond ik ook best wel goed. Natuurlijk had het beter afgerond kunnen worden, maar die serie heeft zo een hoog niveau gehaald dat het moeilijk was om dat te halen in seizoen 8 dat ook weer niet zo slecht was.

Allemaal oude series:
  • Band of Brothers
  • Chernobyl
  • Entourage
  • Succession
  • The Last of Us
  • The Sopranos
  • True Blood
  • True Detective

Watchmen zet ik op mijn lijst. Thanks!

Laatst bewerkt:
Allemaal oude series:
  • Band of Brothers
  • Chernobyl
  • Entourage
  • Succession
  • The Last of Us
  • The Sopranos
  • True Blood
  • True Detective

The Penguin etc reken ik nog bij ‘nieuw’ maar zo goed is dat nu ook weer niet.

Watchmen zet ik op mijn lijst. Thanks!
Huh :wtf:
Je vroeg welke goeie series er waren... Ik weet niet wat jij allemaal al gezien hebt + merendeel van die (wederom heel vlugge diagonale lijst) is recenter dan wat je eerst zei. Paar zoals BoB of The Sopranos idd niet maar zijn gewoon goeie series.

En nu ga je van 20j geleden naar "nieuw" met als voorbeeld het 2j oude The Penguin...

Dune: Prophecy is begonnen na Penguin en loopt nog.
The Last of Us loopt nog.
True Detective loopt nog.

Over nieuwe series op HBO Max gesproken: Half Man is nu drie afleveringen ver. Een Britse reeks van dezelfde bedenker als Baby Reindeer.

Ik heb zondag de eerste twee afleveringen gezien en tot nu toe is het echt een thrill ride. In de eerste aflevering al zit een scène waar The White Lotus wekenlang naar zou opbouwen.

Terug
Bovenaan