Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei ik vond het juist een kwaliteitsdip. De geloofwaardigheid is weg voor mij.Die EP4 van Half Man is toch wel zeer indrukwekkend.
De scene in het ziekenhuis!BAFTA incomming
TopserieThe Bear begonnen. Nog efkes getwijfeld met door te zetten, maar na een handvol episodes wel overtuigd.

Kan ik wel snappen van de geloofwaardigheid. Maar de media-critici snoepen van zulke scenes. Een dubbele monoloog, op die manier..... Ik vond het toch straf.Oei ik vond het juist een kwaliteitsdip. De geloofwaardigheid is weg voor mij.
Gangs of London, Top Boy, Gomorra,...Iemand serie aanrader die sterk begint vanaf aflevering 1.
Sinds ik een kindje heb val ik zo rap in slaap of ben ik niet meer geboeid na halfuur.
Mini-series beginnen meestal sterk (wat niet onlogisch is): Band of Brothers, Watchmen, The Night Of, Sharp Objects, Fleabag, I May Destroy YouIemand serie aanrader die sterk begint vanaf aflevering 1.
Sinds ik een kindje heb val ik zo rap in slaap of ben ik niet meer geboeid na halfuur.
Meeste animé is scherp met +-20 min speeltijd per epi. Cowboy Bebop 26 tal afleveringen lang wat één grote lange niet zo subtiele ode is aan Cinema zelve. Opening episode die vlamt vanaf de eerste minuut.Iemand serie aanrader die sterk begint vanaf aflevering 1.
The Bear begonnen. Nog efkes getwijfeld met door te zetten, maar na een handvol episodes wel overtuigd.

Barry -> Uniek, korte afleveringen, sterke start, humor die me na jaren nog bijblijft.Iemand serie aanrader die sterk begint vanaf aflevering 1.
" op 2:38.... Peak-comedy 
Iemand serie aanrader die sterk begint vanaf aflevering 1.

From, The Strain, Salem,...Watchmen begonnen maar is precies niet me type verhaal.
Fan van spannende thrillers of horror
Mister inbetweenIemand serie aanrader die sterk begint vanaf aflevering 1.
Barry -> Uniek, korte afleveringen, sterke start, humor die me na jaren nog bijblijft.
Barry zijn "Hmmm?" op 2:38.... Peak-comedy
Fargo S1 -> Bizar, beklijvend en boeiend. Een zeer vreemd thriller-verhaal in een leuke setting. Billy Bob in de rol van zijn leven.
Als ge om een of andere reden Mad Men nog niet gezien hebt: de eerste aflevering is meer dan genoeg om iemand te overtuigen als het klikt.
Heb S2 nooit beginnen zien toen ik hoorde dat het cancelled was. Vond S1 anders wel enorm goed en origineel.Sterkste opener van eender welke serie is imo die hele eerste aflevering van Raised by Wolves geregisseerd door Ridley Scott. Jammer genoeg ook wel meteen het hoogtepunt van de hele reeks maar dat eerste seizoen is in zn geheel wel enorm de moeite imo. Wel gecancelled na het 2e dus ja.
Runner up de eerste aflevering van Legion. Ook die eerste aflevering van From had mij direct beet en ja Lost natuurlijk.
2nd voor Mister Inbetween, 1 van de betere series van de laatste jaren.Mister inbetween
Patriot