Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ik zag net toevallig dat er een nieuwe seizoen van Gomorra was. Dat ik dat gemist heb. Zalige serie. Binnenkort eens aan beginnen.
Seizoen 4 dateert al van 2019 maar staat nog maar sinds kort op Netflix. Ze zijn intussen reeds bezig met seizoen 5 op te nemen. Blijft een topserie al gaan ze moeten opletten met hoeveel seizoenen ze er nog bij gaan lappen, je kan verhaallijnen en twists blijven creëren maar het moet kwalitatief blijven natuurlijk (wat het nu wel nog is). Nuja, ik blijf sowieso kijken!

Seizoen 4 dateert al van 2019 maar staat nog maar sinds kort op Netflix. Ze zijn intussen reeds bezig met seizoen 5 op te nemen. Blijft een topserie al gaan ze moeten opletten met hoeveel seizoenen ze er nog bij gaan lappen, je kan verhaallijnen en twists blijven creëren maar het moet kwalitatief blijven natuurlijk (wat het nu wel nog is). Nuja, ik blijf sowieso kijken!
Seizoen 5 wordt het laatste.

Vandaag begonnen aan het derde seizoen van Star Trek Discovery.
De vorige seizoenen waren boeiend genoeg om te blijven kijken dus ben wel benieuwd welke richting ze uitgaan.

Mindhunters voor de twee keer aan het kijken, blijft één van mijn favorieten. Net even gepolst voor seizoen 3, maar dat zal pas voor 2023 of 2024 worden. David Fincher is met andere projecten bezig + Netflix lijkt ook niet zo happig om een nieuw seizoen uit te brengen, het aantal kijkers zou niet zo opwegen tegenover de kosten om het te maken...

Mindhunters voor de twee keer aan het kijken, blijft één van mijn favorieten. Net even gepolst voor seizoen 3, maar dat zal pas voor 2023 of 2024 worden. David Fincher is met andere projecten bezig + Netflix lijkt ook niet zo happig om een nieuw seizoen uit te brengen, het aantal kijkers zou niet zo opwegen tegenover de kosten om het te maken...

Dat derde seizoen komt er gewoon niet, niet enkel wegens Fincher's drukke schema maar ook omdat de contracten van de acteurs ontbonden zijn en het Netflix een behoorlijke duit gaat kosten als ze dat terug opstarten.

Netflix anno 2021 is trouwens hoofdzakelijk geinterreseerd in absolute hits als Stranger Things of The Crown die hun awards opleveren, of young adult spul dat een publiek van jonge tieners oplevert.

Dingen die daar tussen vallen zoals Glow, Mindhunter en Away ....dus relatief dure shows die een beperkter ouder publiek aanspreken....die kunnen de vergeetput in.

Ik snap niet dat Mindhunters geen groot publiek aanspreekt, het is tegenwoordig de ene (mini)serie na de andere over (serie)moordenaars.

Zou alleszins zo spijtig zijn dat ze ophouden met seizoen 2. Veel potentieel om nieuwe interessante seizoenen te maken.

Ik snap niet dat Mindhunters geen groot publiek aanspreekt, het is tegenwoordig de ene (mini)serie na de andere over (serie)moordenaars.

Zou alleszins zo spijtig zijn dat ze ophouden met seizoen 2. Veel potentieel om nieuwe interessante seizoenen te maken.
Veel te weinig actie voor het grote publiek.

Ik dacht dat ze nog niet begonnen waren met 5, maar in de planning stond?

Het filmen staat gepland voor mei. Seizoen 5 zou dit jaar moeten uitkomen.
Ah zou kunnen hoor, ik dacht dat ik reeds wat beeldmateriaal had zien passeren op de Instagram van Salvatore. Niettemin is er blijkbaar ook een tussenfilm uitgekomen l'Immortal (2019) waar de focus op Ciro ligt. Dit zou blijkbaar een must see zijn om tussen seizoen 4 en 5 te bekijken om linken te kunnen leggen.

Ah zou kunnen hoor, ik dacht dat ik reeds wat beeldmateriaal had zien passeren op de Instagram van Salvatore. Niettemin is er blijkbaar ook een tussenfilm uitgekomen l'Immortal (2019) waar de focus op Ciro ligt. Dit zou blijkbaar een must see zijn om tussen seizoen 4 en 5 te bekijken om linken te kunnen leggen.
Merci voor de informatie!

Eergisteren dan eindelijk begonnen aan The Crown, en de eerste twee afleveringen bekeken. Wow. Zeer sterk, aflevering 2 was meteen een stom in de maag. Enkel John Lithgow als Churchill voelt wat raar.

Beetje wennen idd in het begin aan Churchill, maar werd langzaamaan 1 van de beste personages van het eerste seizoen.

Wat een gatachterlijk instituut is gans de monarchie.

Fair Trade

Even getwijfeld, maar er uiteindelijk toch doorgejaagd. Heb me er wel mee geamuseerd. Best entertainend en toch een paar keer goed gelachen met de (flauwe) humor en over the top actiescenes, maar meer ook niet.

Peter Van Den Begin, Kevin Janssens, Axel Daeseleire, Manou Kersting, ... zetten allemaal wel een goed personage neer, anderzijds hebben we ze allemaal wel al eens in die rol gezien. Wel dikke shout out naar Piet Piraat!

Het einde viel wel behoorlijk tegen.

Ik had eigenlijk gehoopt op een over-the-top eindscene waarin alles samenkwam en de meeste protagonisten stierven... maar helaas. Daarnaast werd alles nog netjes open gelaten voor een 2e seizoen. De allerlaatste scene met Peter Van Den Begin was helemaal overbodig en veruit zijn slechts geschreven scene.

Fair Trade

Even getwijfeld, maar er uiteindelijk toch doorgejaagd. Heb me er wel mee geamuseerd. Best entertainend en toch een paar keer goed gelachen met de (flauwe) humor en over the top actiescenes, maar meer ook niet.

Peter Van Den Begin, Kevin Janssens, Axel Daeseleire, Manou Kersting, ... zetten allemaal wel een goed personage neer, anderzijds hebben we ze allemaal wel al eens in die rol gezien. Wel dikke shout out naar Piet Piraat!
Je vergeet de mops van buurman Jos!!! (dat is de mijne :cool:)

Heb S1 ook gezien, maar heb me er toch wat moeten doorsleuren. Niet dat het saai was of zo maar boeide me niet zo hard, alhoewel ik wel interesse heb in die materie. Nog niet echt zin gehad om S2 te kijken.

Nu bv Night Stalker (Netflix) aan het kijken en dat vind ik dan toch wel boeiender precies.

Heb S1 ook gezien, maar heb me er toch wat moeten doorsleuren. Niet dat het saai was of zo maar boeide me niet zo hard, alhoewel ik wel interesse heb in die materie. Nog niet echt zin gehad om S2 te kijken.

Nu bv Night Stalker (Netflix) aan het kijken en dat vind ik dan toch wel boeiender precies.
Die wil je niet in uw kot hebben mijn gedacht :nono::devilish:

Ivm Banshee, de momenten wanneer Clay zijn bril afdeed wist ge al wat ging komen en had ik al ne smile op mijn gezicht 😁

Ijzersterke serie, bruut geweld + tettn = win

Terug
Bovenaan