Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Serieus? Eigenlijk vond ik het er niet echt bij de serie passen, maar het bleef wel hangen
Ik ben normaal slecht in dingen voorspellen, maar dat had ik ook al door in het begin van de laatste aflevering.

Nog tips voor van die miniseries op Netflix?

The Walking Dead S10 terug opgepikt.
TWD is al lang niet spannend meer toch blijf ik nog kijken hoe het afloopt.

Ik ben normaal slecht in dingen voorspellen, maar dat had ik ook al door in het begin van de laatste aflevering.

Nog tips voor van die miniseries op Netflix?

Toch jammer dat mensen de spoiler tag zo weinig gebruiken. Nu weet iedereen dat er een plot twist aankomt en kan je de serie (bij wijze van spreken) al schrappen van uw lijstje.

Toch jammer dat mensen de spoiler tag zo weinig gebruiken. Nu weet iedereen dat er een plot twist aankomt en kan je de serie (bij wijze van spreken) al schrappen van uw lijstje.
Overdrijven is ook een kunst.. Vanaf dat je die série opzoekt weet je dat al. En is hier ook al meerdere keren gezegd geweest.

Dan zal ik wsl de enige in de wereld zijn die er iets over opgezocht heeft en het hier de eerste maal is dat ik iets lees over een plottwist in de laatste aflevering.

Dan zal ik wsl de enige in de wereld zijn die er iets over opgezocht heeft en het hier de eerste maal is dat ik iets lees over een plottwist in de laatste aflevering.
Gewoon kijken. En is echt niet slecht
Een vd hoofdrolspeelsters is trouwens de dochter van Bono

The Good Place S3 en S4 uitgekeken. :headshake:

Waren imo minder goed dan de eerste twee seizoenen maar ik ben toch blij dat ik het -na veel te lang stil gelegen- heb uitgekeken, zaten echt nog mooie stukken in.

Ik zit al aan zeven. Beste dat @kakature mij ooit heeft aangeraden.
Buster x Lucciles. Favourite love triangle ever.
Ik vind het zotste altijd de foreshadowing.
Bv. zo totaal willekeurig in ergens een news flash "reports of a seal attack". Als ge voor de eerste keer kijkt, betekent dat niks... maar ik weet wat er gaat komen over enkele afleveringen 😅

Mijn favoriet personage blijft toch Lucille Bluth. Alsof de schrijvers dachten: we bedenken het meest politiek incorrecte personage dat we ons kunnen inbeelden.

Als ge voor de eerste keer kijkt, betekent dat niks... maar ik weet wat er gaat komen over enkele afleveringen
Ja awel, ik heb nog geprobeerd mijn vriendin er ook aan verkocht te krijgen, maar ik zit met elke aflevering bijna wel op voorhand te lachen als een mongool. Vernietigt alle momentum voor haar 😅
Mijn favoriet personage blijft toch Lucille Bluth.
Same. Lucille is zonder twijfel best geschreven, ijs en ijskoud.

The Good Place S3 en S4 uitgekeken. :headshake:

Waren imo minder goed dan de eerste twee seizoenen maar ik ben toch blij dat ik het -na veel te lang stil gelegen- heb uitgekeken, zaten echt nog mooie stukken in.
Indeed minder goed, maar imo wel 1 van de sterkste eindes die een serie kan hebben!!!
En ik had echt niet verwacht dat ze dit proper konden afronden.

Ja awel, ik heb nog geprobeerd mijn vriendin er ook aan verkocht te krijgen, maar ik zit met elke aflevering bijna wel op voorhand te lachen als een mongool. Vernietigt alle momentum voor haar 😅

Same. Lucille is zonder twijfel best geschreven, ijs en ijskoud.

Als we op vakantie gaan in zo een afgelegen huisje nemen we altijd de dvd's van de eerste drie seizoenen van Arrested Development mee. We waren een paar jaar terug op de eerste rij van de Silverstar rollercoaster in Europa park die een serieus steile drop heeft na een lange klim.

Net voor die drop draait mijn dochter haar hoofd naar mij en zegt..keidroog, op zijn Gob's: We made a huge mistake.

Kijk, op dat moment wist ik dat de opvoeding geslaagd was 😆

Terug
Bovenaan