Werking WiFi en Design implementeren

Ekahau

New member
Als er leden zijn die graag een wifi plan willen laten maken kan ik deze leden hierbij helpen.

Heb enkel grondplannen nodig met afmetingen, type binnen en buiten muren, type deuren, type en dikte tussenvloeren.

Kan in de software ook nog type apparaten zoals laptop, smartphone, tablet, tv insteken als ook de snelheid deze toestellen nodig hebben voor de functie die ze uitvoeren zoals bv. bestanden verzenden, email lezen, Netflix,...

En het belangrijkste merk en type acces points en plaats.

Hier vind je een voorbeeld: https://drive.google.com/file/d/1lU86CcoLlW0oYUs6_MZiAJmWHqeN6S3I/view?usp=drivesdk

Wil iedereen waarschuwen voor gebruik van unifi design center want wat daar uitkomt van uitkomst hoe je u acces points en hoeveel acces points je moet plaatsen niet overeenkomt met de werkelijkheid.

Zelfs hun ingenieurs bevestigen dit.

Ik zou eender welke tool nooit 100% letterlijk nemen. Maar in mijn geval, klein nieuwbouw appartement komt het op basis van de tool wel allemaal goed uit. Heb de AP geplaats waar ik hem wou op basis van de tool en heb overal een goede verbinding :).

Heb het beetje samen gezet. De uitleg is zeer grondig en veel. zowel in uw design als de uitleg hoe wifi werkt.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan