Where the trailer lies: de grote trailerthread

Cillian Murphy probeert probleemjeugd bij te sturen in nieuwe netflix reeks

Intrigerende trailer voor paranoid thriller met Riz Ahmed, Lily James en Sam Worthington

De nieuwe van Josh Safdie met Chalamet

Debuut film van Andrew Durham. Trok mijn aandacht vanwege Coppola produced. The good one that is; Soffia.

Crime Mystery Drama Thriller mini reeks met Jude Law & Bateman? Sign me up.

De nieuwe van Edward Berger (Conclave en All Quiet on the Western Front) ziet er stylish uit

DDL onderbreekt zijn pensioen voor de debuut film van zijn zoon.

Deze wordt duidelijk niet direct iets hoogstaands but could be fun or not. 🤷‍♂️

De nieuwe van Shane Black met Marky Mark, Lakeith Stanfield, Rosa Salazar, Keegan-Michael Key en Thomas Jane. Not gonna lie. This looks pretty bad. :/

Not sure about this one maar ziet er alvast een stuk interessanter uit; de nieuwe van Bradley Cooper met Will Arnett en Laura Dern

De nieuwe van Chloe Zhao... produced by Spielberg en Mendes met Jessie Buckley en Paul Mescal en met een all new score by Max Richter? Holy shit? 😅

Nieuwe thriller reeks van Apple met Jessica Chastain; The Savant

We kenden Harris Dickinson al een beetje als acteur van onder andere in Triangle of Sadness en The Iron Claw. Verscheen onlangs ook nog als co-lead met Kidman in Babygirl. Komt nu af met zijn regisseurs debuut en er hangt precies wel serieus wat positieve buzz rond

Keira Knightley, Guy Pearce, Gugu Mbatha-Raw, Kaya Scodelario, and Hannah Waddingham. Leuke cast voor deze mystery thriller

Deze trailer voor 100 Nights of Hero raakt veel juiste noten voor mij. Hopelijk het eindresultaat ook.

Not sure about this one maar ziet er alvast een stuk interessanter uit; de nieuwe van Bradley Cooper met Will Arnett en Laura Dern
Ben al tijdje aan het wachten op deze. Gebaseerd op John Bishop zijne start in comedy, die ik wel heel grappig vind.
images

Deze trailer voor 100 Nights of Hero raakt veel juiste noten voor mij. Hopelijk het eindresultaat ook.
Ziet er inderdaad interessant uit.

Sisu: the road to revenge.

Ik had geen idee dat er een sequel in de maak was maar in plaats van nazi punks pakt Sisu deze keer commie bastards aan en dit is nog meer over the top dan de vorige film. Laat maar komen!

Haha, die eerste was inderdaad bijzonder geinig. Nu met Stephen Lang als bad ass villain en een groter budget. Kan er dan denk ik alleen maar beter op worden. :biglaugh:

QmXhaIO.gif

Wordt stilaan wel een beetje getypecast want ook in Don't Breathe en Mortal Engines was hij een heerlijke over the top bad ass villain but he is pretty damn good at it dus ja laat maar komen. :biglaugh:

Neon met wederom een interessant uitziende productie

Teaser voor Jarmusch zn nieuwe met onder andere; Adam Driver, Charlotte Rampling, Cate Blanchett & Tom Waits

I don't always post teasers for shorts but when I do it's for a Kaufman directed one starring an almost unrecognizable Jessie Buckley 👌
"Following two recently dead people who wander Athens as ghosts, the film explores mortality: as it interacts with the urge toward belonging, and our human desire to leave something, some trace, behind; and our twin desire for self obliteration. Street photography, historical footage, and old home videos interlaced with the body of the film, underscore how the 'now' will become the 'then', how those of us living today become the ghosts of tomorrow." sounds awesome. 🍽️

En dan nog een golden oldie die terugkeert met een welverdiende 4k restoratie

Trailer voor Francois Ozon's nieuwe; The Stranger

Nieuwe FX reeks in aantocht; The Lowdown. Heel leuke cast zo te zien; Ethan Hawke, Keith David, Tim Blake Nelson, en zo te zien hopen cameos. Looks fun!

Eerste trailer voor Nia Da Costa's Bone Temple, het rechtstreekse vervolg op 28 Years Later

Slow Horses Season 5 incoming

Nieuwe van Kathryn Bigelow op komst. This looks hella awesome. :love:
Is dit de beste teaser voor een Netflix productie ooit? It sure looks like it.

Nieuwe van Emerald Fennell (Promising Young Woman & Saltburn) is er ook bijna; Wuthering Heights. Dat was al geen standaard liefdesverhaaltje om te beginnen maar het klinkt alsof Fennell deze helemaal van het paadje gaat sleuren. :biglaugh:
Apparently it opens with a hanging where said hanged man ejaculates over a group of nuns mid-hanging which sets off an orgy…
A test screening of the film produced a "mixed" reaction"
Holy shit. 😅
All this shot in technicolor!

Serieus wat buzz rond deze op het Venice film festival;

Jennifer Lawrence, Robert Pattinson, LaKeith Stanfield, Nick Nolte en Sissy Spacek in de nieuwe van Lynne Ramsay (You Were Never Really Here);

Angstaanjagende docu over de fascistische book bannings in de US;

Benoit Blanc is back in eerste teaser voor Ryan Johnson's Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery;

Jennifer Lawrence, Robert Pattinson, LaKeith Stanfield, Nick Nolte en Sissy Spacek in de nieuwe van Lynne Ramsay (You Were Never Really Here);
Wat. Een. TRAILER!! :love:

Kunnen we aub appreciëren en applaudisseren wanneer er een trailer uitkomt die eerder de vibe schets, en niet de hele film weggeeft? Dit hebben we meer nodig.

Zie ook bvb American Hustle en Prometheus trailer:

En kunnen ze AUB stoppen met een mini-teaser VOOR elke trailer af te spelen.
"Trailer for x coming now" met snelle montage van trailer beelden.
I FUCKING NOW, IK HEB NAMELIJK OP DE TRAILER GEKLIKT :wallbash:

Benoit Blanc is back in eerste teaser voor Ryan Johnson's Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery;
Ik snap echt niet waarom Rian Johnson zich zo wilt locken in 1 reeks. Maar ik zie het wel graag komen. De vorige 2 waren zeer goed. De cast van deze ziet er wel minder "plezant" uit.

Kunnen we aub appreciëren en applaudisseren wanneer er een trailer uitkomt die eerder de vibe schets, en niet de hele film weggeeft? Dit hebben we meer nodig.

Here here, volledit mee akkoord. Deze doet dat ook zo goed, Vice. Spijtig dat de film wel tegenviel:

Seconded.

En idd zeker die reclame voor de trailer net voor de trailer... echt absurd en een hatelijke trend.

@Lint Die Prometheus trailer heb ik zo vaak gezien dat ik die schreeuw in mn dromen begon te horen. :biglaugh:

Maybe I'm biased cuz of Sagan maar persoonlijk vind ik die trailer voor Bigelows nieuwe; House of Dynamite, één van de beste die ik in lange tijd heb gezien.
Nieuwe van Kathryn Bigelow op komst. This looks hella awesome. :love:
Is dit de beste teaser voor een Netflix productie ooit? It sure looks like it.
Looks delicious :woohoo:

docu on John Candy, even after all these years still missed. :cry2:

Crime thriller mini reeks met Patricia Arquette en Jason Clarke

Smiling Friends keert terug met een derde seizoen op 5 oktober;

De nieuwe van Michôd met Sydney Sweeney

eentje voor @Koonut ? ;p Will prolly take it for a spin too;

Based on a best selling book series waar ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord had;

Prolly not the next die hard maar precies wel een building lock in met high stakes.

2e trailer voor Benny Safdie's Smashing Machine

Nietszeggende title reveal voor de volgende mario film;

Trailer voor Swim to Me wat op het eerste zicht wel eens een knap drama zou kunnen worden.

Matt Damon en Ben Affleck's eternal bromance continues in The Rip (Steven Yeun also in this)

Debuut film van Kristen Stewart (co-wrote, produced and directed). Imogen Poots in the lead

Terug
Bovenaan