Where Winds Meet

Eens benieuwd hoeveel echt "free" is en vooral, hoelang het zo blijft. Ziet er alvast verleidelijk mooi uit.. maar ik betaal toch liever iets definitief dan aan iets beginnen waar het nog in de lucht hangt of ik zal gereden worden.

Ah wauw, wij keken hier wel naar uit voor de coop. Dat is zoals die Genshin Impact dan. Da's wel kut.
Het klopt dan wel niet dat hij wel op Steam in België staat aangezien dat dezelfde wetgeving is. Hopelijk komt PS5 dan nog.

Eens benieuwd hoeveel echt "free" is en vooral, hoelang het zo blijft. Ziet er alvast verleidelijk mooi uit.. maar ik betaal toch liever iets definitief dan aan iets beginnen waar het nog in de lucht hangt of ik zal gereden worden.
In china is het al uit van december vorig jaar, we zijn een jaar verder en tis daar toch nog altijd free.

Ah wauw, wij keken hier wel naar uit voor de coop. Dat is zoals die Genshin Impact dan. Da's wel kut.
Het klopt dan wel niet dat hij wel op Steam in België staat aangezien dat dezelfde wetgeving is. Hopelijk komt PS5 dan nog.
Het is geen gacha game zoals Genshin.
Er zijn enkel cosmetics in de shop te betalen. Maar het is niet zoals Genshin dat je karakters moet kopen/gokken.

Dat is pagina uit de Ierse shop. Redirect dat naar de Belgische shop?
Voorlopig is enkel de pre-order op de shop. Eens de game uit is, dan zal het wel gewoon te downloaden zijn.

Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik heb eens ingelogd met buitenlandse ps account en daar staat de betalende versie al in de shop en die was er niet in de Belgische account dus ik vrees ervoor dat de gratis game wel zal verschijnen morgen. We zien wel want ik had er wel zin in:)

Coop is toch niet zo interessant imo..
Enkel de host krijgt progress in sommige side quests en je kan geen Story main quests doen in Coop, dus tja.

Is misschien handig om eens wat hulp te krijgen van een vriend als je op een lastige encounter bent dat wel.
Maar dan zal je dus voor een groot deel van de content moeten afwisselen en elks eens host zijn als je door heel het spel samen progress wil maken.

Laatst bewerkt:
Spel zelf is meer dan ok, was het niet voor de vele menus en clutter aan currencies.
Ik heb wel enkel solo gespeeld.
Performance was geen enkel issue, draaide soepel op hoogste details met Dlss graphics mode op mijn 4070 graka @1440p.

Op voorhand al veel bekeken van gameplay mechanics maar tis nog altijd worstelen na een paar uur spelen om te vinden in welk menu ik nu weer moet gaan voor rewards te claimen :)
In iedere menu zitten er wel rewards en/of upgrades, 1 al duidelijker dan de andere.

Er zijn ook wat UI elementen teveel op je scherm(die mobile-like icons rechts boven).
En je kan enkel de hele UI hiden, niet enkel die elementen.

Alsook voor die die nog gaan starten, let op want je kan maar 1 char maken en die NIET deleten.
Devs hadden op steam geantwoord op die vraag:

'We sincerely apologize for any inconvenience this may cause. Currently, each account is limited to one character, and there is no option to delete or create a new character within the same account. If you wish to start over, you will need to register a new account. We appreciate your understanding and support, and we are now working on improve this matter.'

Ik heb hem gedownload via andere account. Kan ik dat nu enkel spelen in die andere account of simpelweg, eens gedownload, deze wel in hoofdaccount spelen?
Edit: blijkt gewoon te werken in Belgische account nadien en ik zie online chat dus ik neem aan dat coop ook zal werken dan.

Laatst bewerkt:
Ik had die account al van enkele jaren geleden. Ik denk dat het US of UK is. Voor het in te voeren adres had ik dat eens gegoogled. Die vraag werd wel al eens vaker gesteld blijkbaar want er zijn zo van die suggestieadressen te vinden.

Time gating voor het levellen is ook wel bizar in dit spel, aangezien er geen (p2w) items zijn om daar voorbij te gaan.
Je zou denken dat het zo is opgezet om je p2w items te laten kopen om verder te doen, maar dat is dus niet het geval.
En ik heb de battlepass, dus tis ook niet dat je daarmee verder kan dan iemand zonder die battlepass.

Gisteren was ik level 20 en ik moest wachten tot vandaag om een breakthrough te doen van lvl 20-30 en terug verder levels te krijgen.
Vandaag 2 uurkes gespeeld en ik was al level 30, en nu terug wachten tot morgen op een breakthrough van 30-40.

Je blijft wel XP opstapelen die dan na de volgende breakthrough in stukjes terug bij je main xp komt, dus je bent het niet kwijt als je toch blijft verder spelen.

Maar toch een raar systeem :)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan