Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In china is het al uit van december vorig jaar, we zijn een jaar verder en tis daar toch nog altijd free.Eens benieuwd hoeveel echt "free" is en vooral, hoelang het zo blijft. Ziet er alvast verleidelijk mooi uit.. maar ik betaal toch liever iets definitief dan aan iets beginnen waar het nog in de lucht hangt of ik zal gereden worden.
Met alle Chinezen..In china is het al uit van december vorig jaar, we zijn een jaar verder en tis daar toch nog altijd free.
Het is geen gacha game zoals Genshin.Ah wauw, wij keken hier wel naar uit voor de coop. Dat is zoals die Genshin Impact dan. Da's wel kut.
Het klopt dan wel niet dat hij wel op Steam in België staat aangezien dat dezelfde wetgeving is. Hopelijk komt PS5 dan nog.

?

Klopt ook al gekeken vanmorgen , zal weer niks zijn hier in BelgieNergens te zien in be store
Ik vind de game toch in de store als ik op steam kijk via mijn phone. Mijn account is ook een BE account voor zover ik weet.Nergens te zien in be store