Onze woning heeft 2 kruipkelders en door de regen van de voorbije dagen ligt er in 1 van de kruipkelders 30 cm water.
Ik heb in beide kruipkelders een waterpomp van karcher met een sensor (waar je het waterniveau kunt verschuiven naar laag naar hoog). Vorig jaar heeft de waterpomp een paar dagen non stop gedraaid (hoog elektriciteitsverbruik en pomp kapot).nu zet ik de waterpomp in de hoogste stand en ga ik elke dag 1 kijken of ik deze pomp moet aandoen. Bij het inschakelen van deze pomp, moet ik soms 5 a 8 keer de stekker in- en uittrekken omdat ik wel de pomp hoor werken maar deze pompt geen water weg.
Kruipkelder zit vol met soort zand .
K ben aan het kijken hoe ik dit probleem kan verhelpen.
Zou dit helpen?
gepwater.com
Iemand anders tips?
Ik heb in beide kruipkelders een waterpomp van karcher met een sensor (waar je het waterniveau kunt verschuiven naar laag naar hoog). Vorig jaar heeft de waterpomp een paar dagen non stop gedraaid (hoog elektriciteitsverbruik en pomp kapot).nu zet ik de waterpomp in de hoogste stand en ga ik elke dag 1 kijken of ik deze pomp moet aandoen. Bij het inschakelen van deze pomp, moet ik soms 5 a 8 keer de stekker in- en uittrekken omdat ik wel de pomp hoor werken maar deze pompt geen water weg.
Kruipkelder zit vol met soort zand .
K ben aan het kijken hoe ik dit probleem kan verhelpen.
Zou dit helpen?
Hou de kruipruimte droog met 125 Liter droogbox
De kruipruimte droogbox van 125 liter pompt overtollig grondwater uit de kruipruimte en zorgt ervoor dat de kruipruimte droog en comfortabel blijft.
gepwater.com
Iemand anders tips?