Wie wil Mulan hare hof maken?

Tonerider

Well-known member
Aangezien Preske aangeeft dat Mulan haar hof kapot is en de hofmaking in zwam moet gebeuren, openen we hier maar een topic.

Ik kan een beetje overweg met AutoCAD, dus ik kan wel een grondplan samenstellen.
@Mulan ik ga dan wel uw afmetingen moeten weten, welke vorm en welke planten. Wilt ge een getrimd gazon, liever wat struiken of een echt bos?

Alle anderen die ook willen helpen om Mulan haar hof te maken mogen zich hier opgeven. Hoe meer hoe liever en hoe getalenteerder hoe liever, want ik denk dat het een groot project kan zijn.

tag and share:
#laatMulanhaarhofweerbloeien

raymond4.png

Ik wou een aanpassing maken over het Muiltje uit Assepoester, ik was al vergeten hoe cruel het origineel was.

“Alleen de vrouw die het muiltje past, zal zijn vrouw kunnen worden. De twee stiefzussen van Assepoester passen de muil, maar hun voeten zijn te groot. De stiefmoeder pakt een mes en hakt de teen van haar dochter af, als koningin hoeft het meisje toch niet meer te lopen.

De koningszoon ziet dan het bloed uit het muiltje lopen en brengt de valse bruid weer thuis. De andere zuster hakt nu een stuk van haar hiel af op aanraden van haar moeder en stapt met veel pijn in het muiltje.

Tijdens de bruiloft komen de valse zusters, ze willen profiteren van het geluk van Assepoester. De duiven pikken de twee valse zusters hun beide ogen uit, waardoor ze levenslang voor hun valsheid zijn gestraft met blindheid.”

:s

Is er eigenlijk al zicht, Tonerider, op de grootte van het terrein dat moet bewerkt worden? Want een groot project, daar hebben we geen gedacht van hoeveel dagen werk daar 'in kruipt' he. En helpt de man van Mulan ook mee, of laat die zich niet zien.

Ik hoop dat ik - als vrouw - van jullie permissie krijg om mij zonder enig schuldgevoel niet kandidaat te stellen. Wat kan een vrouw nu in den hof van Mulan te zoeken hebben? Niks! Das tenminste mijn mening.

Wat ik wel wil doen is de werken inspecteren, eventueel wat bijsturen (met woorden he, mijn gelnagels laten geen werken in ondergrond toe). En eventueel nadien met Mulan overleggen wie het zwaarste werk heeft geleverd en wiens werk tot het beste resultaat heeft geleid. Die laatste twee dingen zijn niet noodzakelijk automatisch met mekaar verbonden.

PS Wat boterhammen smeren onder de middag wil ik eventueel ook nog doen, want er wordt niks aangerukt he. Het wordt gehouden bij 'gezond'.

Terug
Bovenaan