Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik mis "de politiekers".Tijd voor een stukje van niveau in zwam, wie gaat de crisis betalen?

Ik sprak over niveau. We gaan hier geen idiote populistische voorstellen doen. Politici kunnen de crisis niet betalen, maar gaan de crisis wel oplossen door anderen te laten betalen.Ik mis "de politiekers".![]()
Zelfs op Zwam zijn er grenzen aan hoe ver we ons kunnen loskoppelen van de realiteit.Ik mis "de politiekers".![]()
Dat zijn politiekers en dat mag niet van ugar.De sossen gaan eens hun verantwoordelijkheid moeten nemen.

De ROVERheid!!i!Ik mis "de politiekers".![]()
Ok dan stel ik voor dat alle kinderen tussen 6 en 15 jaar minstens 1 dag in de week eens in een fabriek meedraaien, onbetaald uiteraard. Zo leren die kleine mannen ook eens de waarde van geld kennen en bovendien wordt het het gat in de begroting beetje bij beetje opgevuld.Dat zijn politiekers en dat mag niet van ugar.
Laten we anders alle ambtenaren en leerkrachten de rekening presenteren, die doen overdag "toch al niets" dus worden ze al ruimschoots overbetaald aan bijna het dubbele van het leefloon!
Boem, topic toe, oplossing gevonden!
Neenee, dan nemen ze werk uit handen van laaggeschoolden én bezorgen ze winst aan bedrijven.Ok dan stel ik voor dat alle kinderen tussen 6 en 15 jaar minstens 1 dag in de week eens in een fabriek meedraaien, onbetaald uiteraard. Zo leren die kleine mannen ook eens de waarde van geld kennen en bovendien wordt het het gat in de begroting beetje bij beetje opgevuld.
En al die ambtenaren kunnen dan Mac-bc helpen?Neenee, dan nemen ze werk uit handen van laaggeschoolden én bezorgen ze winst aan bedrijven.
Laat ze gemeenschapsdienst doen van.. jawel, ambtenaren! Parken onderhouden, bureaus poetsen, brieven ronddragen,... Werk genoeg!
Wil je ze dat echt aandoen?En al die ambtenaren kunnen dan Mac-bc helpen?

Nog beter : mac-bc geeft ze een coaching om efficiënter en harder te werken. Zo krijgen we ee,n afgeslankte, efficiënte overheidWil je ze dat echt aandoen?
#ambtenarenlivesmatter!
En zijn al die ambtenaren toevallig ook dezelfde als https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/0...uropa-neemt-epidemische-proporties-aan-en-le/Nog beter : mac-bc geeft ze een coaching om efficiënter en harder te werken. Zo krijgen we ee,n afgeslankte, efficiënte overheid