Ok, I give up. Het woord "duidelijk" is blijkbaar een eerder subjectief gegeven ipv het objectieve verschil tussen 2 vergelijkbare ijkpunten.
In other news: Alec Segaert ziet er precies wel ne fermen beir uit als ge die foto's van die tijdrit ziet. Zeker voor ne junior.
"Het is kop naar beneden en stampen maar." zegt wel veel over de aard van het parcours. Dat geeft toch een duidelijk voordeel aan mannen als Ganna, Kung & Bissegger morgen lijkt mij. De mannen die het van de power moeten hebben.
Ik denk dat het inderdaad tijd is om van discussie te veranderen.
In deze geef ik je trouwens volledig gelijk. Op basis van de tijdrit bij de junioren (zelfde parcours, zelfde afstand) zijn wattagekanonnen als Ganna, Kung en Bissegger morgen absoluut in het voordeel. Ik zou er ook nog Affini bij zetten. Het zou me toch verbazen mocht Evenepoel met die mannen kunnen meestrijden voor de overwinning, al laat ik me graag verrassen. Twee jaar geleden deed hij het op een gelijkaardig parcours tegen dezelfde renners, maar had hij toen door zijn ultra-aerodynamische positie geen voordeel door de stand van de wind die dag, of hoe zat dat ook alweer...

. Nee, die waren niet top 10. Er was wel iemand anders die top 10 reed op de OS in Overijse en Brussel dus steek dat argument ook al maar in de prullenbak.
. Hoe sterk komt die weer terug van zijn stage. Net niet kraken op dat steile stuk en dan even die sprint nog regelen.
(is ook een non-argument)
.. tegen die lichtgewichten met op die slothelling stukken tot 15%.
.. Gaat knallen op het WK denk ik 

.