Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zeg ik toch nergens, ik vind persoonlijk dat die buiten tijdrijden niet zo heel veel bewezen heeft dit jaar. Ik vond dat oprecht raar dat die geselecteerd werd en dat blijkbaar "normaal" was.

Ma kom, de selectie is gemaakt, geen zin om er nog over te discussieren. 't Is een goede selectie, er zijn gewoon te veel goede Belgen voor zo'n parcours.
Won gisteren nog een rit in de ronde van G-Britianie.

Won gisteren nog een rit in de ronde van G-Britianie.

Uit een vluchtersgroep (en enorm geholpen door de aanwezigheid van Ballerini), compleet irrelevant buiten dat het aantoont dat zijn vorm ok zit.
Ik zeg toch ook niet dat dat een slechte renner if ofzo, gewoon dat ik er anderen zijn die ik eerder zou meepakken.

Hoho Remco…wat een kracht! Remco en Wout zijn momenteel in topvorm! We moeten gewoon binnen 2 weken wereldkampioen worden met zo’n ploeg!

Die verbetenheid van Colbrelli op die klim is toch ook mooi om te zien. Ik snap wel niet waarom Remco zich weer zo opwindt omdat Colbrelli in die afdaling niet overneemt, dwing hem dan de kop op, dat enerveren heeft geen enkele zin.

EDIT: Zich opwinden omdat hij niet overneemt, om dan na de overname van Colbrelli na 10sec terug over te nemen, slaagt toch op niet veel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan